Vad är Cykeln värd??
rent konkret kan det ju bli en tråkig situation för den som köper cykeln baserat på att det står xtr på bakväxeln, och sedan kommer ut i skogen och ser att alla andra har helt annorlunda modernare cyklar.

att ingen på det här forumet skulle betala en spänn över 5000 för den cykeln (om cykeln köptes för att användas, inte för slakt eller vidaresäljning på blocket) tycker jag visar att ett högre pris på blocket bygger på att utnyttja någons okunnighet. om en blocketmänska betalar 10 000 för den idag, cyklar på den i ett år och sedan vill sälja den då när utbudet är tillbaka i normalläge så kommer det inte gå att få mer än 3000 typ.

men vi vet ju att vissa verkar se det som en sport att lura folk på pengar, och att de tycker att varje affärsuppgörelse exakt speglar värdet av varan i just den sekunden. i den världen är det alltid meningslöst att tala om värdet av något som inte just exakt då säljs, eftersom värdet uppstår i transaktionsögonblicket och kan vara något helt annat dagen efter. den 1 juli 2009 var nuon värt 52 miljarder kronor, varken mer eller mindre! det var således inte en dålig affär, eftersom nuon var värt just precis 52 miljarder.
Man kan ju undra vad som är lurendrejeri egentligen. Jag var ute med min gamla 26-tummare idag och hade nästan lika kul som på min moderna 29". Att begagnatpriserna kryper upp lite på "ocyklingsbara" cyklar känns som en trevlig grej. Då kanske de tas om han en längre tid. Att bara det senaste som cykelföretagen tycker är rätt, med senaste axelstandarden eller flackaste vinklarna är värt pengar känns klart osunt.
Du har dessutom en skev prisbild. Den där kolfiberghosten kommer gå att sälja för mer än 3000 efter pandemin. Jag sålde en 26" kolfiber hardtail cresent med mycket sämre grejer på som var väldigt omodern innan pandemin för 5000 och det var massvis av intresse. Gemene man skiter i boost och 35mm breda fälgar.

Edit. Jag tycker såklart inte att det är rimligt att begagnade cyklar säljs för mer än nypriser. Det har man ju testat med bilar i Sovjet utan så bra slutresultat.

Vad är Cykeln värd??
Jag har en De Visini och undrar om det finns någon efterfrågan på en sån klassiker och något värde i dom?
Sen har jag en Bianchi från samma tidsperiod och här en bild på ramen. Till den finns ett par lådor med delar av märket Compagnola.

Bianchi

Kort sagt - ja, det finns både värde och intresse. Finns ett par Facebook-grupper bl a Stålracer - lägg ut annons där.

Annars kan jag gärna befria dig från dem ;)

Vad är Cykeln värd??
Jag rekommenderar att du läser Philip Kotler /Gary Amstrong Principles of Marketing .
Idag är det väldigt svårt att egentligen "lura" någon ,det mesta går att kolla upp på nätet.

Om priset inte passar får man väl låta bli att köpa, det är nog också anledningen till varför inte marknaden klarar av att dubbla priserna , även när det råder brist på cyklar, då hade dom flesta hoppa cykelköpet, handlare hade kanske tjänat dubbelt upp på en cykel men förlorat 2/3 av försäljningen, det brukar bli en balans av sig själv, det är så marknadsekonomi är tänkt att fungera.

Jag är inte så säker på att folk inte blir lurade bara för att det i teorin går att kolla upp på nätet.

Kolla i böckerna om det inte står nåt om att det är teorier som gäller under ett antal förutsättningar som perfect information osv.

Det är skillnad på att lura någon och att efterfrågan är hög.
Vet i fan om de som syns i blocket tråden försöker lura nån eller själv är clue less.

Vad är Cykeln värd??
Hej!
Vad kan man få för en Kona Honzo AL 2018 i storlek L, se länk för geo och originalspec.

Den har fått följande uppgraderingar sen den lämnade fabriken.

Gaffel: RockShox Revelation Charger RC 140mm (MY19)
Bromsar: SLX BR-M7000
Drivlina: 1*11 SLX M7000 (30T sitter monterat fram men ett 32T medföljer också)
Kassett: Sunrace 11-46
Dropperpost: Brand-X 170mm
Däck: Maxxis Minion DHR II 2,4”, Maxxis Minion DHF 2,5”
Styre+Handtag: Renthal Fatbar Lite med Ergon GA2 eller Kona Original

Gaffeln hade jag tänkt fixa en service på inför försäljning.

Vad är Cykeln värd??
Vad är ett rimligt pris på en (nästan) oanvänd Ragley Blue Pig?

Ram: Ragley Blue Pig 2019, XL
Gaffel: DT Swiss F 535 One
Nav :DT Swiss 350 (Boost)
Fälg: DT Swiss XM 481
Bromsar: Deore M6000
Vevparti: SLX M7100
Växel: SLX M7000 11sp
Växelreglage: XT M8000
Dropper: Brand-X 150mm

Cykeln är byggd under 2020, men har aldrig använts mer än en sväng på gatan för att se så att allt funkar.
Ramen och delarna var helt nya när de monterades, förutom styre, stam och däck som gått några mil på tidigare cykel.

Med tanke på att jag hade delarna liggande i garaget i över ett halvår innan jag byggde ihop cykeln och att den sedan dess bara stått och samlat damm så kanske det är lika bra att den får gå vidare till någon som faktiskt kommer använda den.

Vad är Cykeln värd??
Tänker sälja en cykel, det är en Specialized Epic Comp enligt bilden nedan från 2017. I bra skick utan skador. Storlek medium. Prisintervall?
EA8E2109-A1B6-432E-9057-5524702F42D0.jpeg

Vad är Cykeln värd??
Tänker sälja en cykel, det är en Specialized Epic Comp enligt bilden nedan från 2017. I bra skick utan skador. Storlek medium. Prisintervall? Visa bilaga 480448
Bump..
Om någon har lust att komma upp med en åsikt, så är det välkommet. Ser att en ny motsvarande går på 32K, dock 12vxl och SRAM komponenter. Hittade en speclista på nätet, se nedan. Cykeln har gått några halvvasor och kortare motionslopp.

Vikt​

Uppgift om vikt saknas.

Ram​

FACT 10m, full carbon, XC Geometry, internal split-housing cable routing, PF30 BB, 12x148mm rear end, triangulated post-mount 160mm brake

Gaffel eller ev. stötdämpare fram​

Custom RockShox Reba RL, rebound adjust, Solo Air spring, tapered alloy crown/steerer, 15x110mm Maxle Stealth thru-axle, 90/100mm of travel, 51mm offset

Nav fram​

Specialized disc, alloy, sealed cartridge bearings,110x15mm thru-axle, 32h

Nav bak​

Specialized disc, alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h

Ekrar​

DT Swiss Industry, stainless, 3x, 2.0"

Fälgar​

Roval Control, hookless alloy, 21mm inner width, 32h, tubeless ready

Däck fram​

Fast Trak, Control casing, 29x2.2", 60TPI, Aramid folding bead, 2Bliss Ready

Däck bak​

Fast Trak, Control casing, 29x2.2", 60TPI, Aramid folding bead, 2Bliss Ready

Vevparti​

RaceFace Aeffect, 6000-series alloy, 24mm spindle, 49mm chainline, 36/26T

Vevparti utväxling​

RaceFace, 34/24T, 104/64mm BCD

Vevlager​

PF30

Växelreglage​

Shimano SLX M7000, 11-speed

Växelförare fram​

SRAM GX HD, 2x11, direct-mount, bottom pull

Växelförare bak​

Shimano Deore XT M8000, Shadow Plus, SGS cage, 11-speed

Kassett eller ev. drev bak Shimano SLX M7000, 11-speed, 11-42t​

Kedja​

SRAM PC-1110, 11-speed w/PowerLink

Bromsar fram​

Shimano M506, hydraulic disc, resin pad, 180/160mm rotor

Bromsar bak​

Shimano M506, hydraulic disc, resin pad, 160mm rotor

Styre​

Specialized Flat Top, alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 10mm rise, 720mm width, 31.8mm

Handtag​

Specialized Sip Grip, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness

Styrstolpe eller ev. styrstam​

Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise

Sadel​

Body Geometry Phenom Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm

Sadelstolpe​

Specialized, alloy, 2-bolt, 27.2mm

Sadelstolpsklämma​

Specialized Alloy 31.8mm

Vad är Cykeln värd??
Vad är ett rimligt pris på en (nästan) oanvänd Ragley Blue Pig?

Ram: Ragley Blue Pig 2019, XL
Gaffel: DT Swiss F 535 One
Nav :DT Swiss 350 (Boost)
Fälg: DT Swiss XM 481
Bromsar: Deore M6000
Vevparti: SLX M7100
Växel: SLX M7000 11sp
Växelreglage: XT M8000
Dropper: Brand-X 150mm

Cykeln är byggd under 2020, men har aldrig använts mer än en sväng på gatan för att se så att allt funkar.
Ramen och delarna var helt nya när de monterades, förutom styre, stam och däck som gått några mil på tidigare cykel.

Med tanke på att jag hade delarna liggande i garaget i över ett halvår innan jag byggde ihop cykeln och att den sedan dess bara stått och samlat damm så kanske det är lika bra att den får gå vidare till någon som faktiskt kommer använda den.
Ingen som har någon uppfattning om den här? Jag vill mest veta om jag kan få några vettiga pengar för den eller om den ska få stå kvar i garaget i väntan på sommarens 1 eller 2 rundor.

Ragley badge.jpg

Vad är Cykeln värd??
Vad ska jag ta för en Frog 40 som vi köpte förra sommaren? Några få skav som det blir på barncyklar men som synes bra skick, alltid stått i garage och jag är petig med att tvätta och hålla efter våra grejer osv. Nypris på Cyktoteket (där den är köpt) är 4050 kr + stöd 150.

Bilagor

• 3373EF83-7312-4E71-8ED5-2489A9AD87F4.jpeg
    3373EF83-7312-4E71-8ED5-2489A9AD87F4.jpeg
    961.3 KB · Besök: 104
Vad är Cykeln värd??
Det är inte min hoj men vad tänker ni om den här annonsen (jag är lite intresserad av hojen):

Svårt att avgöra från bilden hur den där fälgen egentligen mår?

Jag skulle räkna den där fälgen som förbrukad.
(ja alltså, hade antagligen fortsatt köra på den tills det rasade. Men inte haft samvete för att sälja den)
Ser ut som rätt mkt creasing i överkant?

Vad är Cykeln värd??
Jag skulle räkna den där fälgen som förbrukad.
(ja alltså, hade antagligen fortsatt köra på den tills det rasade. Men inte haft samvete för att sälja den)
Ser ut som rätt mkt creasing i överkant?
Tack för svar! Creasing som i att fälgen har gett mycket vika menar du?

Lite roligt, säljaren har redigerat första bilden så fälgen inte ska sticka ut grafiskt, och har då även råkat göra nåt konstigt nere under kedjan :LOL:

Vad är Cykeln värd??
Tack för svar! Creasing som i att fälgen har gett mycket vika menar du?

Lite roligt, säljaren har redigerat första bilden så fälgen inte ska sticka ut grafiskt, och har då även råkat göra nåt konstigt nere under kedjan :LOL:
Sånt gör mig totalt ointresserad oavsett pris. Onödigt när han ändå är ärlig om bristen, varför retuschera? Eller finns det mer?

Vad är Cykeln värd??
Behöver er hjälp med beg värde på en Nishiki Ultra Pro ca 10 år i mkt välvårdat skick.
Allt nedan just bytt:
Ny kassett
Ny kedja
Nya bromsbelägg + samt luftade bromsar
Nya växelvajrar

Vad kan den vara värd?

Spec:
Ram Aluminium 7005-T6 med dubbelreducerade rör
Gaffel Aluminium Straight taper D-type
Hjul Lite Race 622 disc
Däck Maxxis Detonator 23x622
Bromsar Shimano M486, hydraulisk skivbroms
Vevparti FSA Vero
Växelreglage Shimano SL-R440
Bakväxel Shimano 105
Framväxel Microshift R639
Utväxling 27 växlar, bak 9-delad 12-25, fram 52/42/30t
Vikt 10.2 kg20210711_131252.jpg20210711_131111.jpg20210711_131059.jpg

Senast ändrad:
Vad är Cykeln värd??
Behöver er hjälp med beg värde på en Nishiki Ultra Pro ca 10 år i mkt välvårdat skick.
Allt nedan just bytt:
Ny kassett
Ny kedja
Nya bromsbelägg + samt luftade bromsar
Nya växelvajrar

Vad kan den vara värd?
Typ en bild och lite specifikationer på cykeln är nog en bra början.

Tyvärr så är det nog inte jättemånga som har all info om en tio år gammal nishiki i huvudet :)

Vad är Cykeln värd??
Typ en bild och lite specifikationer på cykeln är nog en bra början.

Tyvärr så är det nog inte jättemånga som har all info om en tio år gammal nishiki i huvudet :)
Tyvärr inga bilder just nu, men här är spec

Ram Aluminium 7005-T6 med dubbelreducerade rör
Gaffel Aluminium Straight taper D-type
Hjul Lite Race 622 disc
Däck Maxxis Detonator 23x622
Bromsar Shimano M486, hydraulisk skivbroms
Vevparti FSA Vero
Växelreglage Shimano SL-R440
Bakväxel Shimano 105
Framväxel Microshift R639
Utväxling 27 växlar, bak 9-delad 12-25, fram 52/42/30t
Vikt 10.2 kg

Vad är Cykeln värd??
7-8 tusen i nypris, i bra skick runt hälften d.v.s 4.000kr.
Det jag inte förstår är varför man har 23mm däck på en hybrid.
Jag satte på 32mm Compass på frugans.

Vad är Cykeln värd??
Hej där ute i värmen! Jag har fått 2 foton skickade till mig från en vän som möblerar om i sin källare, infon jag fått är...
Cannondale MTB
CAAD 3
M 900

Liten service för två år sedan, repa i ramen under sadeln, sliten sadel behöver luft i däcken såklart.
Rullar bra och bra bromsar. Han orkar nog inte fixa till den skulle jag tro.
Så här snygg kan den bli ?

Jag vad skulle han kunna få tror ni om han säljer den som den är?

Bilagor

• IMG_3293.jpeg
    IMG_3293.jpeg
    375.1 KB · Besök: 104
  • IMG_3292.jpeg
    IMG_3292.jpeg
    431.5 KB · Besök: 129
Vad är Cykeln värd??
Hej där ute i värmen! Jag har fått 2 foton skickade till mig från en vän som möblerar om i sin källare, infon jag fått är...
Cannondale MTB
CAAD 3
M 900

Liten service för två år sedan, repa i ramen under sadeln, sliten sadel behöver luft i däcken såklart.

Jag hade kunnat ge 1000-1500 bara för att jag är en sucker för ganla cannondales.

Vad är Cykeln värd??
Hallå gott folk!
Sitter på en trek remedy 7 från 2015 som jag funderar på att avyttra! Har ni någon hum om vad som borde vara ett vettigt pris?

slx 2x10 och allt annat som satt på då när 2015 var hett.

Bilagor

• 49F2D7C0-3B9D-491B-BD08-5A1022395F35.jpeg
    49F2D7C0-3B9D-491B-BD08-5A1022395F35.jpeg
    161.4 KB · Besök: 95
Vad är Cykeln värd??
Cannondale MTB
CAAD 3
M 900

Bumbar mitt inlägg... fler svar!

Vad är Cykeln värd??
Bumbar mitt inlägg... fler svar!
Var det något fel på @jolovs svar?

Jag skulle nog kunna hålla med om hans prisbild. Jag har själv en Cannondale av samma modell, utrustad med med cruiserstyre och släta tanwalldäck, som går som deltidspendlare och allmän glasscykel så även jag gillar modellen. Om den är värd mer, eller ens detsamma, för någon som inte har en känslomässig relation till modellen är nog tveksamt, speciellt om den är i behov av service.

Vad är Cykeln värd??
Var det något fel på @jolovs svar?

Jag skulle nog kunna hålla med om hans prisbild. Jag har själv en Cannondale av samma modell, utrustad med med cruiserstyre och släta tanwalldäck, som går som deltidspendlare och allmän glasscykel så även jag gillar modellen. Om den är värd mer, eller ens detsamma, för någon som inte har en känslomässig relation till modellen är nog tveksamt, speciellt om den är i behov av service.
Ok Tack Bonzo! Då vet jag det.

Vad är Cykeln värd??
Hej
Vad kan min gamla gaffel vara värd?
Rockshox XC32 100mm singelair för 29 tums hjul.
Inget fel på den. Men är i använt skick.

Bilagor

• 4A2589B2-AD45-4026-BA27-93FF6595DC20.jpeg
    4A2589B2-AD45-4026-BA27-93FF6595DC20.jpeg
    332.1 KB · Besök: 80
Vad är Cykeln värd??
Jag håller på att avveckla min cykling och ska sälja landsvägscykeln. Behöver lite hjälp att värdera den.

Canyon Endurace CF SL 8 disc
Växelsystem: Shimano Ultegra
Vevparti: P2M effektmätare

Cykeln köptes för 25 k (+ effektmätaren) för 4 år sen och nuvarande drivlina har gått ca 250 mil. Vad är rimligt pris? 16-17 k? För mycket? För lite?

Vad är Cykeln värd??
Jag håller på att avveckla min cykling och ska sälja landsvägscykeln. Behöver lite hjälp att värdera den.

Canyon Endurace CF SL 8 disc
Växelsystem: Shimano Ultegra
Vevparti: P2M effektmätare

Cykeln köptes för 25 k (+ effektmätaren) för 4 år sen och nuvarande drivlina har gått ca 250 mil. Vad är rimligt pris? 16-17 k? För mycket? För lite?
15k skall nog inte vara några problem.

Vad är Cykeln värd??
Okej. Happy är inte rätt publik för denna pärlan. Men ni kan kanske hjälpa med en gissning? Pappas cykel. Nexus 8v, fotbroms, rullbroms fram, en dämpande sadelstolpe (!), dynamo och belysning.
4334860B-61E9-403E-A5AB-EFA2AC42B423.jpeg

Vad är Cykeln värd??
funderar på att sälja min Canyon Ultimate cf slx 9.0 från 2011 med dura ace den har gått ca 2500 mil
vad kan jag sälja den för tror ni?

Vad är Cykeln värd??
funderar på att sälja min Canyon Ultimate cf slx 9.0 från 2011 med dura ace den har gått ca 2500 mil
vad kan jag sälja den för tror ni?
Jag har något liknande stående i förrådet.
Tänker mig att man inte får nått betalt för begagnat så det mesta blir kvar som någon sorts backup-cyklar som aldrig används. Kanske är bättre att försöka sälja av lite för att ge plats.

Vad skulle man kunna sätta för pris på en landsvägscykel byggd på ett Canyon Ultimate CF EVO frameset från 2011 (xl), Dura Ace Di2, HED Ardennes hjul...

Har även en Kona Honzo (large) från 2015 som aldrig används.
Uppgraderad med betydligt lättare/trevligare hjul byggda på Ryde Trace Trail fälgar och DT240 nav. Även monterat en RockShox Reverb stolpe och bytt ut lite annat smått och gott.
Någon som har en ide om ett rimligt pris att sätta ut denna för?

//j

Vad är Cykeln värd??
Vad är rimligt för dessa.

IMG_20210816_205613.jpg
RS ZEB ULTIMATE Charger 2.1 RC2 29" 2021
160mm 44mm Offset Slab Grey

Rullat cirka 28 mil, fint skick. Ingen service gjord men har heller inte passerat 50h.

IMG_20210816_205733.jpg
RS DELUXE 210x50 RT3 2019. Har suttit på en Jeffsy 2019 tills nyligen då jag bytte dämpare. Precis vart inne på stora servicen på verkstad och har inte rullat någonting sen dess. Säljes utan hårdvara.

Vad är Cykeln värd??
Cube Acid Comp 2011.
"Fiskörd", knappt sett en skogsväg och således i mycket bra skick.
Spec i länken. Inte min bild....
Värde?

Bilagor

• 1317912709481-wpioynbntqbm-36c3829~2.jpg
    1317912709481-wpioynbntqbm-36c3829~2.jpg
    122.4 KB · Besök: 72
Vad är Cykeln värd??
Tjena alla,
Sitter i tankar på att avyttra min cykel.
https://www.vitalmtb.com/product/guide/Bikes,3/Trek/Fuel-EX-9-7-29,23459 (35000kr , inköpt på lännasport)

Använd väldigt sparsamt, än mindre i sitt rätta element i skogen.
uppgraderad med Shimano XT-bromsar och nya skivor fram och bak (4500kr , inköpt på cykloteket)
Även drivlinan uppgraderad till Sram Eagle XX1 (11500kr , inköpt på bikester´)

Vad tror ni jag kan begära för denna. Har inga bilder just nu men självklart lägger jag upp det vi eventuell annons. Den är dock i mycket bra skick då den som sagt är sparsamt använd då den i min tro nyfunna träningsviljan inte riktigt infann sig. Då känns det bättre om den får användas av någon som vill cykla.
Senaste tiden har den nog mest gått fram och tillbaka till den lokala grillen. På asfalt.

Hoppas ni kan hjälpa mig så jag kan sätta ett pris som är bra både för mig och en eventuell köpare.

Mvh / Christer

Vad är Cykeln värd??
Tjena alla,
Sitter i tankar på att avyttra min cykel.
https://www.vitalmtb.com/product/guide/Bikes,3/Trek/Fuel-EX-9-7-29,23459 (35000kr , inköpt på lännasport)

Använd väldigt sparsamt, än mindre i sitt rätta element i skogen.
uppgraderad med Shimano XT-bromsar och nya skivor fram och bak (4500kr , inköpt på cykloteket)
Även drivlinan uppgraderad till Sram Eagle XX1 (11500kr , inköpt på bikester´)

Vad tror ni jag kan begära för denna. Har inga bilder just nu men självklart lägger jag upp det vi eventuell annons. Den är dock i mycket bra skick då den som sagt är sparsamt använd då den i min tro nyfunna träningsviljan inte riktigt infann sig. Då känns det bättre om den får användas av någon som vill cykla.
Senaste tiden har den nog mest gått fram och tillbaka till den lokala grillen. På asfalt.

Hoppas ni kan hjälpa mig så jag kan sätta ett pris som är bra både för mig och en eventuell köpare.

Mvh / Christer
Är ju lite svårt att berättiga uppgraderingen av drivlinan. Men med tanke på att det tyvärr är den gamla fuel-ramen så kanske du kan få 24-30k beroende på hur vidare köparen prioriterar skick eller modernaste geometrin.

Vad är Cykeln värd??
Hittar ingen motsvarande på blocket just nu.
En scott spark rc 900 pro 2018.
Orginal så när som på en dropper typ.
typ ny gx kasett och ny xx1 kedja sitter på.
Välskött och lite cyklad på.
Vad är ett skäligt pris?

Senast ändrad:
Vad är Cykeln värd??
Vad ska jag ta för en Frog 40 som vi köpte förra sommaren? Några få skav som det blir på barncyklar men som synes bra skick, alltid stått i garage och jag är petig med att tvätta och hålla efter våra grejer osv. Nypris på Cyktoteket (där den är köpt) är 4050 kr + stöd 150.
Mellan hälften och 3000, jag tycker iofs att andrahandspriset på barncyklar inte borde rasa alltför mycket så 3 tusen är väl ok? Kan vara svårt att hitta köpare då majoriteten inte vill lägga 3 tusen för en ny ens.

Vad är Cykeln värd??
Mellan hälften och 3000, jag tycker iofs att andrahandspriset på barncyklar inte borde rasa alltför mycket så 3 tusen är väl ok? Kan vara svårt att hitta köpare då majoriteten inte vill lägga 3 tusen för en ny ens.
Minns jag rätt blev det faktiskt 3500. Tror de var svåra att få tag på just då vilket säkert spelade in.

Vad är Cykeln värd??
Hittar ingen motsvarande på blocket just nu.
En scott spark rc 900 pro 2018.
Orginal så när som på en dropper typ.
typ ny gx kasett och ny xx1 kedja sitter på.
Välskött och lite cyklad på.
Vad är ett skäligt pris?

Bra fråga, men oavsett vilket är det säljarens marknad nu = dålig tillgång på nya cyklar = dålig tillgång på begagnade och höga priser.

Vad är Cykeln värd??
Hej, jag ska åka och kolla på denna cykel på söndag och har en uppfattning om vad jag är villig att ge, men skulle vara intressant att höra vad ni tycker den är värd? Genom konversation med säljaren kom det fram att denne inte är förste ägare, något som inte framgår i annonsen. Så det är väl lite av ett frågetecken hur förra ägaren använt cykeln, något som jag tycker borde påverka priset. Vad tror ni?
canyon_ultimate.jpg

Tillbaka
Topp