Leffe
Aktiv medlem
Vad cyklar ni med för väska?
Har fn en McKinley discover 20320 som jag cyklar mtb, pendlar, fiskar och lägger träningsgrejer i.
Den börjar bli lite sliten efter snart 10 års användning och jag vill byta ut den.
Vet inte hur stor den är men gissar på 20-30liter.
Jag får plats med det här:
-Jobbkläder, skor, handduk och en matlåda eller
-En Bjj gi och en tröja eller två eller
-Shorts t-shirts, boxnings och mma-handksar, benskydden får sitta utanpå.
Jag har också en Crux AK70, som rymmer 70+7 liter, när jag är på vandring. Den har varit otroligt funktionell, bekväm och enkel. Så jag kan tänka mig nåt liknande i mindre storlek dock är deras minsta väska på 37L. Det är iofs bra när man ska handla och träna annat än cykling men jag kan tänka mig att den är för stor på en MTB-tur. Men som sagt deras enkelhet tilltalar mig då jag stör mig ganska mycket på remmar och annat bös som sitter på min nuvarande väska.
Så släng gärna upp en bild på era allt-i-allo-mtb-väskor eller några förslag! :)
Den börjar bli lite sliten efter snart 10 års användning och jag vill byta ut den.
Vet inte hur stor den är men gissar på 20-30liter.
Jag får plats med det här:
-Jobbkläder, skor, handduk och en matlåda eller
-En Bjj gi och en tröja eller två eller
-Shorts t-shirts, boxnings och mma-handksar, benskydden får sitta utanpå.
Jag har också en Crux AK70, som rymmer 70+7 liter, när jag är på vandring. Den har varit otroligt funktionell, bekväm och enkel. Så jag kan tänka mig nåt liknande i mindre storlek dock är deras minsta väska på 37L. Det är iofs bra när man ska handla och träna annat än cykling men jag kan tänka mig att den är för stor på en MTB-tur. Men som sagt deras enkelhet tilltalar mig då jag stör mig ganska mycket på remmar och annat bös som sitter på min nuvarande väska.
Så släng gärna upp en bild på era allt-i-allo-mtb-väskor eller några förslag! :)