Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte på fredagen/Öppet spår. Då var det så grisigt att det var svårt att komma med bussen tillbaka till Lindvallen efteråt. Chauffören delade ut sopsäckar ...2018 var det perfekt temp, sol & medvind.
Den gången var jag nöjd med mitt val att köra med stänkskärmar. ?Inte på fredagen/Öppet spår. Då var det så grisigt att det var svårt att komma med bussen tillbaka till Lindvallen efteråt. Chauffören delade ut sopsäckar ...
Stannar du hemmamatch luktar på blommorna är det helt gratis.Svårt val, 1795:- på lördagen och 1395:- på fredagen. Alla andra dagar 0:-.
Det borgar för kanontider på lördag isf, gjorde min (hittills)bästa tid lördag 2018.Inte på fredagen/Öppet spår. Då var det så grisigt att det var svårt att komma med bussen tillbaka till Lindvallen efteråt. Chauffören delade ut sopsäckar ...
Senaste 3-4 gångerna har vi köpt starter på www.startplatser.se för under halva priset veckan innan.Svårt val, 1795:- på lördagen och 1395:- på fredagen. Alla andra dagar 0:-.
500 spänn kostar en startplats på fredagen. Priserna lär väl dala. Kan man blanka?Senaste 3-4 gångerna har vi köpt starter på www.startplatser.se för under halva priset veckan innan.
Gäller att hinna dricka upp alla öl bara som pengarna ist räcker till ?
Det torde väl vara ganska lätt?Kan man blanka?
500 känns rimligt, var det jag trodde när jag gick in och kollade vad öppet spår kostade, kanske 795:-. Vad får en för pengarna?500 spänn kostar en startplats på fredagen. Priserna lär väl dala. Kan man blanka?
Trängas och bli blöt. Det är väl inte fy skam?500 känns rimligt, var det jag trodde när jag gick in och kollade vad öppet spår kostade, kanske 795:-. Vad får en för pengarna?
Mmm, stå i kö. Det är min favorit när jag kör i skogen.Trängas och bli blöt. Det är väl inte fy skam?
?
Samma pris för en lerinpackning på spa men på CV kan du göra det i grupp med likasinnade ?500 känns rimligt, var det jag trodde när jag gick in och kollade vad öppet spår kostade, kanske 795:-. Vad får en för pengarna?
Och på CV får man sportdryck, men på spa måste man nöja sig med champagne. Och missar chansen att se överviktiga gubbar i tighta kläder (nä förresten det finns på spa med, men de är åtminstone rena).Samma pris för en lerinpackning på spa men på CV kan du göra det i grupp med likasinnade ?
Visa bilaga 644491
Men på spa får man se överviktiga av de andra könet i lösa kläder och dagsfulla.Och på CV får man sportdryck, men på spa måste man nöja sig med champagne. Och missar chansen att se överviktiga gubbar i tighta kläder (nä förresten det finns på spa med, men de är åtminstone rena).
Det är ju bara pengar. Det kommer nya i överflöd den 25:e.Svårt val, 1795:- på lördagen och 1395:- på fredagen. Alla andra dagar 0:-.
Glöm inte att man får kall lera på CV, klart manligt i jämförelse?Samma pris för en lerinpackning på spa men på CV kan du göra det i grupp med likasinnade ?
Visa bilaga 644491
Kan meddela att enligt uppgift från "personal i Sälen" ligger trallen i myrarna just nu 10 cm under vattenytan. Ska bli kul att se hur de märker ut banan där :))
De som vill ha mindre trängsel o överladdade tävligscyklister .Cykelvasan går på lördag. Vilka kör på fredagen? Pöbeln som inte platsar på lördagen?
Jag startade i näst sista led 2019 och i Mångsbodarna såg jag ut såhär. Då började lervällingen några kilometer innan Mångsbodarna (men det fortsatte). Nerförsbacken till Tennänget var ganska bra, men upp till Risberg var det väldigt lerigt. Sista 2 milen in mot mål är också vattenkänsliga (från Gopshus egentligen), bitvis var det lättare att köra utanför spåret än att riskera att fastna i gyttjan som blir i sanden in mot Mora. Hoppas vattnet hinner rinna undan så det blir bättre underlag!
Passar fint för Assegai/Minion dhr II ?Cykelvasan tvingas dra om banan
På fredag går årets upplaga av Cykelvasan av stapeln med flera lopp. Tävlingens sportchef Tommy Höglund berättar att man har behövt dra om banan på vissa korta sträckor på grund av översvämningar.
- I centrala Mora har vi dragit om banan vid Zornmuséet till exempel, säger han.
Höglund säger att Cykelvasan följer regnovädrets utveckling och att förhoppningen är att man annars kan utföra loppet som vanligt.
- Sen kommer det ju att bli betydligt tyngre att cykla i vattenpölar och lera än när vi brukar ha hårda fina grusvägar, menar Höglund.
Risk för kaos på parkeringarna är väl ingen högoddsare? ?
Slicks är inte att rekommendera iår :)Vad ska man ha för däck nu när det ska vara ny sträcka samt en hel del regn?
Vad rekommenderar Happykollektivet för däckval till en Tesla? Däcktryck tro?Risk för kaos på parkeringarna är väl ingen högoddsare? ?
Tubeless är ett krav iaf!Vad rekommenderar Happykollektivet för däckval till en Tesla? Däcktryck tro?
Bfgoodrich All-terrainVad rekommenderar Happykollektivet för däckval till en Tesla? Däcktryck tro?
Med inserts!Tubeless är ett krav iaf!
Vad rekommenderar Happykollektivet för däckval till en Tesla? Däcktryck tro?
Risk för gräsbrand...Inga problem här inte, knappt regnat!
Visa bilaga 644606
Blir en monster-gravel som vinner i år ?Gravel bike är väl snabbast i år också...?
Ser mer ut som risk för gräsand.Risk för gräsbrand...
Den är öppen direkt, bara dit och lägga cykeln.Det känns som det kan bli en spännande premiär på Vasan för mig.. Hur långt innan öppnar startfållan (8)?
en så kallad swimmingpöl.Inga problem här inte, knappt regnat!
Visa bilaga 644606