Vad hände med Sixten ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vad hände med Sixten ?
Ännu en stark personlighet som blir utvisad, synd. Trevlig och hjälpsam i mina ögon, vem ska ge råd nu då? Inga bilder på köksvågen? Inga 70tals diagram.. Windows 95, dt swiss... :)

Vad hände med Sixten ?
Crocko sa:
Jag har hört från en säker källa att det var en grupptalan på gång mot Sixten och Happy ville inte bli indragna.

Tydligen är den 73st föräldrar till barn mellan 9-11år som investerat motsvarande 1.268.000 i cyklar mestadels i storlek M-L till sina barn och nu tycker inte barnen att det är roligt att cykla längre sen de fått sina nya cyklar.

Scott håller på att publicera en dementi att de haft någon aktiv del i detta, DT Swiss väljer att inte kommentera

Jag tror att det är Stans som vill marknadsföra en lättare Crest-fälg utan brickor, och dom försöker undanröja all kritik innan lanseringen

Vad hände med Sixten ?
Canyon klarar sig nog. Först gjorde de bra cyklar, men på slutet blev de idiotförklarade för att längden på styrstam eller sadelrör
inte passade in i den allt fyrkantigare mallen. DT däremot, kan säkert tänka sig att skriva ett sponsorkontrakt.

Vad hände med Sixten ?
Nej, men TS har däremot en förkärlek till att använda onödiga mellanslag före sina mellantecken och sluttecken. Obildat och fult.

Vad hände med Sixten ?
jingleyschmidt sa:
Örjan Lax sa:
Nej, men TS har däremot en förkärlek till att använda onödiga mellanslag före sina mellantecken och sluttecken. Obildat och fult.

Ungefär lika obildat som att skriva "mellantecken" och "sluttecken". ;)

Absolut. Men budskapet gick nog fram. ?

Jag är ingen Messerschmitt.

Vad hände med Sixten ?
NickPick sa:
Vilken sida ska diktatorn in på?
I en diktatortråd borde det väl vara tillåtet redan på sidan 1.
För övrigt skall "Sixten" skrivas inom citationstecken, så att ingen får för sig att hen heter så.

Vad hände med Sixten ?
Nu blir det både bröööl och slicksten i samma inlägg.

Vad hände med Sixten ?
kais01 sa:
de här som stängs av - kommer de någonsin tillbaka?

kanske tröttnar ur? kommer med nytt alias efter ett tag?

någon som vet hur det brukar gå får gärna berätta...

Vi har ju minst en av de mer högljudda här i tråden som återuppstått med nytt alias...vilket det gamla var och varför det blev obrukbart vet jag inte...

Vad hände med Sixten ?
h.g.j sa:
kais01 sa:
de här som stängs av - kommer de någonsin tillbaka?

kanske tröttnar ur? kommer med nytt alias efter ett tag?

någon som vet hur det brukar gå får gärna berätta...

Vi har ju minst en av de mer högljudda här i tråden som återuppstått med nytt alias...vilket det gamla var och varför det blev obrukbart vet jag inte...

Kul att du aspirerar till att vara en "Happy-skvallerkärring".

Vad hände med Sixten ?
"Vad hände med Örjan Lax?"

Uundrar om du kommer få en sån tråd Örjan, eller om folk tröttnat då? Ska bli spännande att se!

Vad hände med Sixten ?
jingleyschmidt sa:

Uundrar om du kommer få en sån tråd Örjan, eller om folk tröttnat då? Ska bli spännande att se!

Tror ärligt talat inte att någon skulle bry sig...

Vad hände med Sixten ?
jingleyschmidt sa:

Detsamma. Tyckte du verkade sjysst i början när vi PM:ade men du verkar ju så lättvindigt följa med i mobbingdrevet som så många andra här.

Vad hände med Sixten ?
Örjan Lax sa:
jingleyschmidt sa:

Detsamma. Tyckte du verkade sjysst i början när vi PM:ade men du verkar ju så lättvindigt följa med i mobbingdrevet som så många andra här.

Lägg av. Beter du dig som ett troll så får du räkna med att bli bemött som ett också. Har du problem med det så får du ändra på dig.

Vad hände med Sixten ?
Örjan Lax sa:
jingleyschmidt sa:

Jag är schyst, men du har ju de senaste dagarna visat upp en väldigt skum sida där du inte gör annat än spyr ur dig en massa spydigheter.

Vill man vara med i leken får man leken tåla, eller? :)

Vad hände med Sixten ?
Kan inte nån moderator bara stänga av mig? ?

Jo, det är faktiskt seriöst menat. Så får ni andra en mycket bättre plats här på Happy.

Vad hände med Sixten ?
Örjan Lax sa:

Jo, det är faktiskt seriöst menat. Så får ni andra en mycket bättre plats här på Happy.

Eller så är du hjälpsam och trevlig som du brukar vara, så är allt frid och fröjd? :D

Vad hände med Sixten ?
jingleyschmidt sa:
Örjan Lax sa:

Eller så är du hjälpsam och trevlig som du brukar vara, så är allt frid och fröjd? :D

Nej, jag är bara så förbannad just nu över att både emmer och Sixten Fors blivit avstängda. Men moderatorerna vet väl bäst.

Vad hände med Sixten ?
jingleyschmidt sa:
Borde inte emmer få komma tillbaka nu om han vill? Har la gått 30 dagar.

Han kanske inte vill? Han är säkert ute och cyklar och njuter av livet istället för att bli förolämpad av bittra grälsjuka "happy"iter.

#killgissning

Vad hände med Sixten ?
Örjan Lax sa:
konscious sa:
Örjan Lax sa:
.

Enkelt.
Du kan välja att inte logga in. Eller varför inte skapa ett nytt forum?

Det enklaste är väl ändå att ni bara anmäler mig? ?
Kan du inte bara dra åt h-te? Du har ju inte gjort annat än att försöka provocera och irritera de sista veckorna. Varför ska moderatorerna behöva ödsla tid på världens barnsligaste vuxna man? Och försök f-n inte med att du gör det här för Sixten och emmer, de är på inget sätt hjälpta av ditt trams.

Du var ju så väldigt ”skärrad” förra gången du fick byta alias, jag fick något ”snyft-pm” då det begav sig. Men nu kör du i 100 mot stupet igen. Du har ingen sympati från mig.

Vad hände med Sixten ?
Måste Emmer och Sixten byta alias om dom vill komma tillbaka eller? Alltså, är deras konton raderade?

Vad hände med Sixten ?
Freddie L sa:
Örjan Lax sa:
konscious sa:
Örjan Lax sa:
.

Enkelt.

Kan du inte bara dra åt h-te? Du har ju inte gjort annat än att försöka provocera och irritera de sista veckorna. Varför ska moderatorerna behöva ödsla tid på världens barnsligaste vuxna man? Och försök f-n inte med att du gör det här för Sixten och emmer, de är på inget sätt hjälpta av ditt trams.

Du var ju så väldigt ”skärrad” förra gången du fick byta alias, jag fick något ”snyft-pm” då det begav sig. Men nu kör du i 100 mot stupet igen. Du har ingen sympati från mig.

Ditt inlägg ovanför är nu anmält. Tack för att du bad mig dra åt helvete.

Vad hände med Sixten ?
Örjan Lax sa:
Freddie L sa:
Örjan Lax sa:
konscious sa:
Örjan Lax sa:
.

Enkelt.

Fast han har ju rätt. Man måste ju få be någon att skärpa till sig utan att personen i fråga spårar ur helt. Känns som att den anmälan slår mest mot dig själv. Sluta nu med dumheterna och försök bidra till att höja stämningen här igen.

/Kalle

Vad hände med Sixten ?
White_XC_Ultimate_Carbon sa:
Örjan Lax sa:
Freddie L sa:
Örjan Lax sa:
konscious sa:
Örjan Lax sa:
.

Enkelt.

Fast han har ju rätt. Man måste ju få be någon att skärpa till sig utan att personen i fråga spårar ur helt. Känns som att den anmälan slår mest mot dig själv. Sluta nu med dumheterna och försök bidra till att höja stämningen här igen.

/Kalle

Bra! Då vet jag!

Vad hände med Sixten ?
Freddie L sa:
Örjan Lax sa:
konscious sa:
Örjan Lax sa:
.

Enkelt.

+1

Vad hände med Sixten ?
KiwiQ sa:
Freddie L sa:
Örjan Lax sa:
konscious sa:
Örjan Lax sa:
.

Enkelt.

+1

Detsamma till dig Freddie L. Trodde du var en mer sympatisk människa än så här.

Snyft-pm?

Ja du, jag hoppas att du slipper att bli mordhotad som jag då faktiskt blev!

Vad hände med Sixten ?
Vilken otrevlig ton i tråden.... Inte ens "Sixten" har gjort sig förtjänt av något sådant. Kan ni inte tagga ner och ut och cykla lite istället? Det är sol och fint ute - riktigt trevligt faktiskt!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp