Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur är ljudnivån från däcken (på asfalt)?På pappret är dom väl rätt tråkiga.
Jag har tre par på olika cyklar och tycker dom är heltrevliga
Oj. Det är ingenting jag tänkt på förutom att dom tjuter jävligt högt om man skiddar på ett övergångställe.Hur är ljudnivån från däcken (på asfalt)?
Kedjestyraren är trasig och det bär emot att lägga 1000 spänn på en cykel som är värd 2000.För 1999:- så lär det inte ta många sekunder att sälja den. Är den hel och glappfri borde du kunna få betydligt mer även för en gammal 26".
Då vet vi vart alla tog vägen…Har några kvar.
Helvete vad snygg den var då ?Visa bilaga 599474
Min unicorn med 26” hjul. Men den rullar bara när det är fint väder. En stel, kvick och lätt restomod i stål som lackerades under pandemin.
Tack så mycket! Blev mycket nöjd med mitt första riktiga bygge. Kul var det också.Helvete vad snygg den var då ?
Vad är det för gaffel?![]()
Pallar för mer än en livscykel
Det är originalgaffeln, en Answer Accutrax. Den var svart men jag lackade den röd direkt efter köp. Inköpt av Arne på Öster cykel.Vad är det för gaffel?
Nu är jag här i tråden igen. Vill bara säga att sedan jag besökte tråden senast har ett antal 26:or till bosatt sig i min källare. Målsättningen verkar omedvetet vara att alla 26" MTB:s som tillverkats ska bo hemma hos mig. Cove Stiffee, Bridgestone MB-1, Orange MsIsle, Crescent Freke, Norco A-Line (dock mullet 26/24) och Kona AA. Och fler finns på önskelistan. Överst på önskelistan ligger en Cannondale Prophet, Ironhorse Sunday och en Balfa BB7
Det är en Accutrax. Svart original.Vad är det för gaffel?
26” är dött.
Visa bilaga 722788
Frågan ”Vad har hänt med alla 26” mtb?” torde härmed kunna betraktas som besvarad.
Japp där är dom....Frågan ”Vad har hänt med alla 26” mtb?” torde härmed kunna betraktas som besvarad.
Lite avisTror att många står i förråd och man tänker att den kan vara "bra att ha" hellre än att sälja billigt/ge bort.
En av mina 26or lever vidare som 69:a i sommarstugan och används lite då och då.
En relativt "modern" ram med skivbroms och plats för 26x2.8" bak. Tyvärr med lager direkt i styrhuvudet så finns inget enkelt sätt att få i ett angleset.
Visa bilaga 722966
/J
Tror att många står i förråd och man tänker att den kan vara "bra att ha" hellre än att sälja billigt/ge bort.
En av mina 26or lever vidare som 69:a i sommarstugan och används lite då och då.
En relativt "modern" ram med skivbroms och plats för 26x2.8" bak. Tyvärr med lager direkt i styrhuvudet så finns inget enkelt sätt att få i ett angleset.
Visa bilaga 722966
/J