Vad har ni i flaskan?
Det har jag aldrig testat, men det låter minst sagt trögflytande. Sen har man ju hört att sött och salt går bra i hop, så det kanske inte är så tokigt ändå...…...en flaska med honung och lite bordssalt i.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag aldrig testat, men det låter minst sagt trögflytande. Sen har man ju hört att sött och salt går bra i hop, så det kanske inte är så tokigt ändå...…...en flaska med honung och lite bordssalt i.
Min gissning är att om du inte är sjuk, startar med normala saltnivåer, dricker baserat på törst, håller dig i Sverige (d.v.s. inte sticker ut och cyklar i Death Valley när det är 50 grader) och kör ett hyggligt rimligt långt pass så är risken att du ska avlida av saltbrist ytterst begränsad.Är det verkligen nyttigt att dricka massor med vatten som inte är spetsat med salt? Förlorar kroppen för mycket salt kan man ju avlida.
Smörkniv till honung? Har då aldrig hört på maken!Jag har med en smörkniv så att det enkelt kan smetas på tungan. ?
Jag har med en smörkniv så att det enkelt kan smetas på frugan. ?