Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sambal Oelek sa:oj, sådan mutter använde jag förr i tiden när jag jobbade som elektriker. Hade de i någon infästning, kabelstege eller armatur kanske. Stoppa in genom ett avlångt hål och sedan vrida dem tills de sitter också drar man åt. Fast ingen aning om vad de heter :)
marr sa:Vad heter muttertypen?
Jensen sa:Sambal Oelek sa:oj, sådan mutter använde jag förr i tiden när jag jobbade som elektriker. Hade de i någon infästning, kabelstege eller armatur kanske. Stoppa in genom ett avlångt hål och sedan vrida dem tills de sitter också drar man åt. Fast ingen aning om vad de heter :)
Används ofta för att hänga stege inom elbranschen. Pendel från taket, konsol i pendeln med sådan mutter (kan se lite olika ut). Nog mest därifrån man ser sådant inom el. Oklart dock med namn.
Bonzo sa:Jensen sa:Sambal Oelek sa:oj, sådan mutter använde jag förr i tiden när jag jobbade som elektriker. Hade de i någon infästning, kabelstege eller armatur kanske. Stoppa in genom ett avlångt hål och sedan vrida dem tills de sitter också drar man åt. Fast ingen aning om vad de heter :)
Används ofta för att hänga stege inom elbranschen. Pendel från taket, konsol i pendeln med sådan mutter (kan se lite olika ut). Nog mest därifrån man ser sådant inom el. Oklart dock med namn.
Korgmutter?
Raggamuffin sa:Ankarmutter. M8 eller 10? Används knappt längre men jag borde ha på lagret.
Idag används T-bult och ankarbult som inte är bultar utan skruvar..