Vad kallas detta verktyget?

PatternsOn

Aktiv medlem
Som rubriken lyder. Vad kallas verktyget och vill jag ha ett? Ändamål samma som på bilden såklart.

Bilagor

• Screen Shot 2018-03-02 at 19.13.21.png
    Screen Shot 2018-03-02 at 19.13.21.png
    48.2 KB · Besök: 56
Är inte frågan överflödig? Oavsett vad det är för något så borde varje människa med självinsikt vilja ha ett verktyg/redskap, om man sen kanske inte har användning för det kan ju kvitta...det hamnar ihop med allt annat som benämns "kan vara bra att ha".

Preacher sa:
Hyr en vibroplatta (padda) istället för att fucka runt med en handvält, det var inte bättre förr.

Om man ska lägga en ny garageuppfart eller liknande är det ett bra råd, ska han ha den till att fixa till och underhålla några hopp är det ett uselt råd..

CadelEv sa:
Preacher sa:
Hyr en vibroplatta (padda) istället för att fucka runt med en handvält, det var inte bättre förr.

Om man ska lägga en ny garageuppfart eller liknande är det ett bra råd, ska han ha den till att fixa till och underhålla några hopp är det ett uselt råd..
Det tycker jag inte. En rundpadda är billig i dygnshyra för övrigt. :)

Padda blir det garanterat för grundarbete och bygge. Handvält till underhåll (barnarbete) om den ens är användbar. Någon som har erfarenhet?

Koppla den till en cykel så förenar du ju nytta med nöje, den ser ju faktiskt ut som en jättebred framgaffel!

Mvh Ulf S.

den jag äger har nätgaller i själva rullen, skulle tro den fördelar runt sanden eller jorden lite effektivare? tyngden reglerar man med stenar i en plåtlåda ovanpå rullen.

Det är klart en padda är det bästa men den kostar inte 500:- och ska man hyra så blir det massa bök med transport/passa tider mm. För sporadiskt underhåll tror jag en handvält tillsammans med spadar blir bra. Jag får väl bygga en pumtrackrobot sen så underhåller den sig själv ;)

Tillbaka
Topp