Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har satt på nya, orange handtag. Tack för omtankenMiracle sa:superdea sa:Runt 15km enkel väg, 2-3 ggr/vecka. Idag blev snittet ungefär 29km/h. Stålram, stålgaffel...
Härligt praktisk cykel! :)
Ett tips är att sätta i en styrändsplugg i handtaget, så det inte blir en farlig stans om olyckan är framme.
Frid!
Konkret sa:superdea sa:Runt 15km enkel väg, 2-3 ggr/vecka. Idag blev snittet ungefär 29km/h. Stålram, stålgaffel...
Det är tomac tuesday idag! På med ett bockstyre!
Konkret sa:ToddyKrycka sa:En lätt moddad Boardman CX comp (allt utom ramen är utbytt vid det här laget) står för fulväders- och vinterhalvårsturerna (och som synes cykelsemestern). Cyklar inte varje dag dock, tycker det sliter för mkt med 2,5 mil enkel.
När vädret är bättre åker jag på en nästan lika moddad Boardman Team Carbon.
Kolfibergaffel? Hur har du fäst den främre pakethållaren?
JockeS sa:CX Focus Mares.
Behöver inga ego-lappar då jag alltid cyklar ifrån eller är för sakta för att ha någon bakom
desmo sa:JockeS sa:CX Focus Mares.
Behöver inga ego-lappar då jag alltid cyklar ifrån eller är för sakta för att ha någon bakom
Jag tror du tänker på kompislapp.
Egolapp = förlängd framstänka för att slippa blöta fötter och skit på vevparti och lager.
Kompislapp = förlängd bakstänka för att inte skvätta på bakomvarande cyklist.
Fjärdebrunn sa:Min blev just vinterkittad
Bengt-re sa:Fjärdebrunn sa:Min blev just vinterkittad
Fin pendlarjonne det där! Stil tror jag att det heter! ??
Fjärdebrunn sa:Bengt-re sa:Fjärdebrunn sa:Min blev just vinterkittad
Fin pendlarjonne det där! Stil tror jag att det heter! ??
Tack!
Ja, den har varit (är) en fantastisk följeslagare i några säsonger nu. Babywipas fortfarande med kärlek emellanåt.
Brakastruten sa:Nån som visat helikoptern än?
På tal om pendel.
Pfaff sa:Brakastruten sa:Nån som visat helikoptern än?
På tal om pendel.
???