Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
@marr kan säkert låsa denna, och kasta bort nyckeln också.Hur tar man bort en tråd? Råkade skapa två likadana.
Har Stages i den lokalde cykelbutiken men allt hänger på när de får fram några vevar. Covid sätter stopp i hjulet även här.Har hört bra om båda, skulle jag köpt skulle jag kolla priset, om det är en faktor. Är det ungefär samma hade jag gett stages krona, inpeak klave o kastat o se vad de blev
Det gäller Inpeak också. Billigare än Stages och utan Stageslogga.4iiii då den är billigare än Stages samt du slipper Stagesloggan...
Sant! Loggan på Stages är inte de snyggaste.4iiii då den är billigare än Stages samt du slipper Stagesloggan...
Stämmer, Cykelwebben som väckte frågan hos mig.Jag har för mig att man kan hitta en rabatt-kod på 10% (?) på Inpeak om man lyssnar senaste avsnittet av cykelweb-podden om man nu är intresserad av en sådan.
Jag har inte testat någon av dessa så kan inte uttala mig om funktionen. Jag skulle dock vara lite tveksam till en okänd tillverkare som Inpeak, Stages och 4iiii är ju mer välkända?
Någon som har den där rabattkoden, så kan man beställa en vev för att pröva?
Här har du rabattkodenNågon som har den där rabattkoden, så kan man beställa en vev för att pröva?
Vilken köper du hem? Hör gärna av dig hur lång leveranstiden är.Någon som har den där rabattkoden, så kan man beställa en vev för att pröva?
Det här svaret fick i veckan från Inpeak angående leveranstid:Vilken köper du hem? Hör gärna av dig hur lång leveranstiden är.
Köpte hem en Stages till min räser i förra veckan. Tänkte beställa en Inpeak till min gravel nu, men när jag bemödade mig om att lyssna på Cykelwebben för att få fram rabattkoden, så hade den gått ut.Vilken köper du hem? Hör gärna av dig hur lång leveranstiden är.