Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
qma sa:Enligt PostNord är det sant, men postnumret och namnet på paketet är inte mina, så eventuellt har Bike-components gett mig fel kollinummer, men var är då mitt paket?
Har nu kontaktat BC.
Kan inte frammana tillräckligt överdrivna facepalms och suckar för den här nivån av fail.
Detta verkar vara det senaste, att "paketet finns att hämta" men egentligen inte. Jag har 5min gångväg och inga 2mil cykel, irriterande ändå. Man blir mer förvånad när allt funkar.Cannondale jekyl 1000 sa:Beställt sram red bak och framväxel. Fick en avi i brevlådan igår så idag cyklade jag dom två milen genom snö och slask för att hämta paketet men fick vända hem tomhänt. Paketet var tydligen försenat. Fraktjakt hette budfirman. Aldrig hört talas om tidigare.
Trodde verkligen att den skulle komma idag..qma sa:Lider med dig Max! Men lite skoj att se dig fjanta runt på fornminnet ;)
Spacekitty sa:Jag väntar på jätteviktig sadelstolpsklämma från Rose. Nu kom mail med bekräftelse om att det är skickat, trodde jag. Det visar sig att dom skickat mig ett par fula cykelbyxor ?
marr sa:Spacekitty sa:Jag väntar på jätteviktig sadelstolpsklämma från Rose. Nu kom mail med bekräftelse om att det är skickat, trodde jag. Det visar sig att dom skickat mig ett par fula cykelbyxor ?
Varför beställer du fula byxor om du vill ha en sadelstolpsklämma? :p
Spacekitty sa:Denna hade jag helt glömt bort att jag väntade på. En USB-laddare med titan(!)-skal.
NLC sa:Spacekitty sa:Denna hade jag helt glömt bort att jag väntade på. En USB-laddare med titan(!)-skal.
Snyggt!
bearthefear sa:Ett av årets roligaste inköp, och det är inte ens till mig! Lämnade precis England.
Den 29/4 blir grabben 2 år, oj vad det ska cyklas!
/Förhoppningsfull pappa
Bengt-re sa:Väntar på en Gilet. Utan fläckar på.
Pfaff sa:Bengt-re sa:Väntar på en Gilet. Utan fläckar på.
Ett snabbt övergående stadium.
Till slut så ?xyklisten sa:Hoppas på att det står ett par hjul och väntar på jobbet idag ?
GorillAPA sa:När kan man anta att detta paketet dyker upp ?