Vernersson
Aktiv medlem
Vänta på paket-tråden! Del. II
Väntan är över ?
Fler bilder kommer senare!
Fler bilder kommer senare!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
mikipedia_ sa:Hope styrlager beställda genom Niel på Velotek. Synerligen hjälpsamt ställe!
Även positivt att man får öva på den där skol engelskan ibland;-)
16kg beggade M520??? ;) :-Pmarr sa:Verkar som jag äntligen väntar på en ram nu. Väntar såpass att den verkar finnas och ha ett kolli-nr.
mikipedia_ sa:fredrik168 sa:vart klickade du?mikipedia_ sa:Nu ska här servas pike! Har precis klickat hem ett 20pack foamrings och en burk Sram butter.
http://www.gabelprofi.de/en/RockSho...-Qty-20.html?listtype=search&searchparam=Foam
Det står att dom inte har i lager men andra har sagt att det funkar hyffsat fort med leveranserna iaf så jag provade.
Sen har jag inte hittat nån annan stans där bara foamringsen funnits heler.
mikipedia_ sa:Ligger på marinering tills ytterbenservice imorgon.
Ordernummer är nog rätt ointressant för ombudet.NickPick sa:Om jag har detta ordernummer från wiggle och vill prova hämta ut ett paket från ombudet, vad uppger jag då? Ändras inte nuffrorna?
"6220590280"
Rattnalle sa:Det är rätt ointressant hur noga skumringarna marineras, de kommer inte att vara så grundligt dränkta i gaffeln sen ändå..
Jag är inte övertygad om att det gör så stor skillnad alls heller.Makten sa:Rattnalle sa:Det är rätt ointressant hur noga skumringarna marineras, de kommer inte att vara så grundligt dränkta i gaffeln sen ändå..
Det är klart att det blir bättre smörjning av gaffelbenen under längre tid om de är dränkta i olja. Annars vore det ingen vits att olja in dem alls eftersom det ändå finns olja nere i benen.
Makten sa:mikipedia_ sa:Ligger på marinering tills ytterbenservice imorgon.
Krama dem i oljan, annars har du kvar massa luft inne i skumgummit. De ska vara helt dränkta och det blir de inte av att bara ligga:-)
Rattnalle sa:Ordernummer är nog rätt ointressant för ombudet.NickPick sa:Om jag har detta ordernummer från wiggle och vill prova hämta ut ett paket från ombudet, vad uppger jag då? Ändras inte nuffrorna?
"6220590280"
Vad händer om du söker på numret på aktuellt fraktbolags hemsida?
Har du inget spårningsnummer är det bara att vänta på en avi tyvärrNickPick sa:Rattnalle sa:Ordernummer är nog rätt ointressant för ombudet.NickPick sa:Om jag har detta ordernummer från wiggle och vill prova hämta ut ett paket från ombudet, vad uppger jag då? Ändras inte nuffrorna?
"6220590280"
Vad händer om du söker på numret på aktuellt fraktbolags hemsida?
Verkar inte gå att söka... Det är wiggles gratisfrakt.
Nya pedaler till svärfar. Tänkte montera åt han nu i helgen så han fick prova på spd sl. :) Jaja... Får la vänta då!
Vernersson sa:
Stumpy sa:Nu har Holländarna tydligen fått mina pengar och lovade därför att skicka hjulen (Shimano WH-9000-C35-TU).
Kan jag få dem innan nästa helg?
Rattnalle sa:UPS är verkligen underbara att ha att göra med. Flexibiliteten är exakt lika med noll och deras hämtställe ligger mitt ute i ingenstans.
De var snabba på att svara i telefon iaf, alltid något.
NickPick sa:Och där damp min avi ner i brevinkastet. Har tydligen legat hos ombud sedan i fredags då. :)
Jag har bara 2 så jag ska väl inte klaga. Från Falun var närmaste i Västerås :-)marr sa:Rattnalle sa:UPS är verkligen underbara att ha att göra med. Flexibiliteten är exakt lika med noll och deras hämtställe ligger mitt ute i ingenstans.
De var snabba på att svara i telefon iaf, alltid något.
Jo de är ingen hit. 7mil rätt ut ingenstans från mig ligger deras place.
ForesterGuy sa:Har du ingen paketfax?