Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Underbart, nu har ramen landat i Malmö, efter knappt fyra dygn, en sträcka på 24 mil, tar två dygn att gå.Marren sa:Väntar på två paket med lite äldre prylar, vete fan om all track-info är av godo - hur lång tid kan det ta från Kolding till Tjockhult?
Eller från Hamburg för den delen?
Marren sa:Underbart, nu har ramen landat i Malmö, efter knappt fyra dygn, en sträcka på 24 mil, tar två dygn att gå.Marren sa:Väntar på två paket med lite äldre prylar, vete fan om all track-info är av godo - hur lång tid kan det ta från Kolding till Tjockhult?
Eller från Hamburg för den delen?
Är väl framme någo gång nästa vecka med den här hastigheten?,; (
Gandalf sa:Klickade precis hem en SolarStorm X6 2600 lumen från ledlysen.se. Håller tummarna att den kommer innan helgen eftersom både lördag och söndag är fyllda med familjeaktiviteter dagtid, vilket innebär kvällsturer för att stilla cykelsuget.
NLC sa:Ny cykel igen?
Jeppe_E sa:NLC sa:Ny cykel igen?
Det är ju 2016 nu. Har ju inte köpt någon i år ;)
Boldtaar sa:Nu har mitt paket legat stilla hos posten i en vecka. Börjar ju undra vad de håller på med?
Datum/Tidpunkt Plats Händelse
2016-09-28 11:24 Stockholm utr,Sverige Försändelsen har kommit från avsändarlandet till Postens utrikesterminal för sortering
dpd sa:04.10.2016 21:37 Hagen (DE) In transit.
05.10.2016 21:15 Unna (DE) In transit.
Jeppe_E sa:
Stumpy sa:GBPn är så billig nu, så det blev en ny CX.
men ok. Fick en avi från Posten i lådan när jag kom hem. Det var detta paket! Full koll. Typiskt när jag köade länge för att få prata. Jaja. Bra dåSambal Oelek sa:...jaha, ett paket som fastnat i tullen i två veckor. Ringde Postnord. Han kollar. Återkommer och säger "vi kan inte hitta det", nähä!? De kan visst inte se vart det tagit vägen eftersom det åkt till tullen. De föreslog att jag skulle kontakta avsändaren och reklamera. Men wtf! Grymt irriterande!
Jeppe_E sa:Nästan för bra för att vara sant.
Iofs kan det ju fortfarande hända massor på de 7 km som det är från Ängelholm hem till mig ;)
Men jag har rätt bra erfarenheter av mitt postbud.
Jeppe_E sa:
Vernersson sa:Jeppe_E sa:
Med all din tid till förfogande nu finns inga ursäkter för att inte köra en unboxing-tråd på den! :-P
Jeppe_E sa:Vernersson sa:Jeppe_E sa:
Med all din tid till förfogande nu finns inga ursäkter för att inte köra en unboxing-tråd på den! :-P
Fattar du inte hur svårt det är att bygga cykel ifrån en rullstol ;)
Mange. sa:R2 bike har lyckats missförstå att det ska sitta mer än 8ekrar per sida & hjul. Väntar på backup av flera silverfärgade pinnar så jag kan få börja bygga
Sambal Oelek sa:Vilken skönhet! Häftig färg.
NLC sa:Mange. sa:R2 bike har lyckats missförstå att det ska sitta mer än 8ekrar per sida & hjul. Väntar på backup av flera silverfärgade pinnar så jag kan få börja bygga
De ville väl bara att hjulet skulle bli så lätt som möjligt ?
jaha, det sket ju sig rejält. Inte hänt något alls på en vecka. Undrar vad är frågan om. Ringer Schenker, han kollar. Men får till svar "vi vet inte vad som hänt". Nähä?!?! Men va f---n, det har suttit på terminalen i en vecka nu. Kanske de har använt det som kaffebord!?Sambal Oelek sa:mitt STORA paket är på väg med Schenker nu men det går inte att beräkna ankomstsdag, vad fruktansvärt det är att vänta :) men borde ha det till helgen tycker jag!