manneblask
Aktiv medlem
Vänta på paket-tråden! Del. II
Bike24 är bra! Men tycker Bike-Components och R2-Bike är snäppet bättre. Leverans direkt hem är ju inte fel heller :)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fortfarande inte hänt något. Är det någon annan som väntar paket från Italien, främst då med tjänsten SDA? Bara undrar om det är så att det är allmänt problem med paket från Italien med tanke på corona osv.Väntar på "ny" beggad cykel som skickats från Italien med nåt företag/tjänst som heter SDA. Allt sökbart, frid och fröjd tills den nådde exportcentralen i hemlandet 1/7, sen tyst som i graven. Har beställt massa reservdelar till den från andra europeiska länder dagarna efter att cykeln skickades, som alla kommit fram, men själva cykeln lyser fortfarande med sin frånvaro. För tidigt ännu för att bli orolig tänker jag, men surt att vänta.
Köpte av bike24 som använder sig av fraktbolag DPD inget jag hört talas om men det kom till min stad måndag eftermiddag, trodde det skulle plinga till igår men inget än. Brukar det ta lite extra tid av dessa ?
Okej då är jag med.Dpd levereras av posten i sverige.
Verkar vara dhl, kunde iaf. söka på kolli id om jag angav det som referens nummer. Skall du också få nya nav? :DNån som vet vem som tar över i Sverige från finska Posti?
Japp, ett Onyx! Samma jävla dag som Box släpper ett ljudlöst nav till lägre pris. ? ?Verkar vara dhl, kunde iaf. söka på kolli id om jag angav det som referens nummer. Skall du också få nya nav? :D
Gemensam nämnare för samtliga -INN. Men en månad var mycket, 1-2 veckor brukar det vara.Kände att jag måste ha en 53-klinga fram på min racer med Ultegra. Vet inte varför, det går ju bra med 52/36. Är ganska flackt där jag bor, så 11-drevet bak blir sällan skitigt... Måste vara nåt med prestige eller så? Möjligen, möjligen blir kedjelinjen aningens rakare, men säkert inbillning. Plus en jättelöjlig liten backspegel som ska sitta nere på bockstyrets änddutt. Tycker inte om att bli ikappsmygd, vill ha lite förberedelsetid så jag kan se cool och oansträngd ut (kanske ta upp vattenflaskan eller pilla på cykeldatorn eller göra lite stretching). Och sen en chaincatcherpinne.
Beställde från Bikeinn (jag hade inte bråttom) och jösses vad tid det har tagit. Börjar närma sig en månad. KÖP INTE DÄR OM DU HAR BRÅTTOM.
De hade visst ett helt kit en gång i tiden!Efter sju veckors väntan så dök den äntligen upp i brevlådan, min nya cykeltröja :)
Visa bilaga 438644
Å faan, vilken syn, Black Francis/Frank Black/C.T. på en cykel ?De hade visst ett helt kit en gång i tiden!
![]()
Milltag: Pixies Jerseys
Did you know the Pixies (yes the band) are huge cyclists? I didn't and neither did the crew at Milltag. Check this out: "Yes, that’s right The Pixies! We were approached by the band to design and produce a jersey as they are big cycling fans (we didn’t know that either!) and this is the result...theradavist.com
kommer med postmord? Utlämningsställe? Tungt att släpa hem ??
Helt säkerÄr du säkert på det?
Jävligt snygga, dessutom 2 veckors frakt från hongkong till brevlådan.
Helt säker
JeppFick du en 10-28? Texten ovanpå bilden sade 10-26, men jag räknade 28 tänderna på största drevet.
Mumma! Men nästan en förolämpning att inte skicka med en viktbild!Jävligt snygga, dessutom 2 veckors frakt från hongkong till brevlådan.
Nästan lika fina som original Canyon chaincatcher .
Visa bilaga 453086
Vikten är inte primär men tror kanske 20-30g mindre än original sram red.Mumma! Men nästan en förolämpning att inte skicka med en viktbild!
Vart köpte du ifrån?
Jag själv väntar på en kinagravelram som nog inte kommer komma :(
Svarar mig själv.
Bilden är tagen från nätet, 4000 för en kassett hade varit läge för hispan.Fick du en 10-28? Texten ovanpå bilden sade 10-26, men jag räknade 28 tänderna på största drevet.
Om inte fälgarna dyker upp imorgon hos ett ombud med betalning av importen där så lär det bli första julen på evigheter utan dyrt grabbpaket under granen?Svarar mig själv.
Ja, tyvärr.
5 dygns tullklarering so far och inte ett ljud...........
Kanske hamnar under granen först 2021?