Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
PostNord är f*n helt sanslösa.
Väntar på ett paket cykeldelar, som enl tidigare nämnda bolag skulle ankommit idag.
För 30min sedan så ändrar de leveransdatumet till fredag...
Orsak? Paketet har legat och skvalpat på Køge pakkesenter i 4dagar utan att någon fått tummen ur...Visa bilaga 658108
Gött, efterlys den om ett tag om den inte kommer så får du en ny.Visa bilaga 660861
Hmmm.
Cykelramen, som levererades innan semester.
Är på väg. Igen. På samma kolli-id...
Gött, efterlys den om ett tag om den inte kommer så får du en ny.
Luktar iaf som att leverantören (ofrivilligt?) ger dig en bonusprodukt?Nu har PostNord hämtat upp paketet i Tyskland iaf.
Så det verkar ju finnas.
Men är det jag som får det?
Spännande!
Luktar iaf som att leverantören (ofrivilligt?) ger dig en bonusprodukt?
Köp en lott?
Du skulle köpt elektriska växlar!Paket från Canyon fast i Herne-Börnig... pga mekaniskt fel...
Ska levereras imorgon mellan 12-14![]()
Jag har grannens katt på bröstet, den värmer rejält. Lite svårt att sova dock.Råkade klicka runt lite på Bike24 tidigare idag, så nu väntar jag på paket med en ny blå räv-hoodie ? att ha i min något svala lägenhet nu i vinter.
Visa bilaga 677618
Värlsklass?Tiden Postnord behöver för att tullklarera paket från england ligger just nu på 16 dagar. Om någon undrar.
Tiden Postnord behöver för att tullklarera paket från england ligger just nu på 16 dagar. Om någon undrar.
kan bero på att DHL är tyskt och när leverans sker till dörr i Sverige jobbar de flesta och är inte hemma. Därav utlämningsplats?Vevpartiet och vevlagret jag beställde i söndags från Bike Discount i Tyskland kom i natt till en stad 10 mil härifrån. Få se nu om PostNord kan hålla ihop det sista biten till utlämningsstället och jag kan hämta det idag. Jag visste inte att DHL samarbetade på det sättet med PostNord. Jag hade förväntat mig en leverans direkt från DHL, som tidigare då jag valt DHL som fraktservice från Tyskland, vid köp från andra nätbutiker.
Mest förvånad att det öht. gick via PostNord. Visste inte att de samarbetade. Jag föredrar f.ö. att få försändelser till utlämningsställe istället för till dörren, så jag ändrade igår. Leverans till dörren var standard, men jag tycker det känns osäkert då man aldrig vet vem som går förbi dörren och ev. tar med sig paket som står utanför om man inte är hemma. Eller så verkar det lätt kunna bli ord mot ord... PN (eller valfri budfirma) säger att de har levererat, trots att inget bud varit där. Sådant tycker jag mig ha läst om ofta på nätet.kan bero på att DHL är tyskt och när leverans sker till dörr i Sverige jobbar de flesta och är inte hemma. Därav utlämningsplats?
Väg paket och emballage. Förhoppningsvis finns det lite noggrann viktuppgivelse från speditionsbolaget som talar till din fördel?Se upp för Bike-discount. Fick precis ett dyrt paket där en del saknas helt i paketet. Beställde ett komplett sram axs xx1 med växlelreglage. Allt var i paketet utom bakväxeln. Blev pissed och ringde bike discount tyskland direkt! De ville självklart ha bilder så nu börjar förmodligen helvete om 778 euron som den kostade!? Det värsta är att inga synliga skador finns på paketet. Det är precis som om stölden begicks på bike discount och då på deras lager? Eller kan de bara ha glömt att packa rätt? Jag undrar bara vad som kommer hända nu? Har någon varit med om något liknande? Bör jag oroa mig? Har redan en halv ”hjärtattack” pga detta. ????? jag gråter….. ??
då måste jag skaffa en våg, jag som aldrig väger mig…Väg paket och emballage. Förhoppningsvis finns det lite noggrann viktuppgivelse från speditionsbolaget som talar till din fördel?
Jag vet saker cyklar och cykeldelar blivit tyngre på senare tid, men inte behöver du väl en personvåg för att väga ett AXS kit? ?då måste jag skaffa en våg, jag som aldrig väger mig…
vad för våg skall jag använda för att jämföra vikten om inte en våg? ?Jag vet saker cyklar och cykeldelar blivit tyngre på senare tid, men inte behöver du väl en personvåg för att väga ett AXS
En köksvåg förslagsvis, där du kan få vikten på grammet när, istället för en personvåg med en noggrannhet på 0,5-1 kg.vad för våg skall jag använda för att jämföra vikten om inte en våg? ?
bankkortet har historik hos banken den är kopplad emot. Du kan få fram historiken hos banken om du betalar. Vissa banker tar betalt en liten summa för att kunna gå tillbaka flera år i tiden. Det bör hjälpa dig?Mailade idag för att kolla hur det går.
Lång historia kort, byggde 2 cyklar och det var många ordrar från olika ställen, denna fick jag tydligen aldrig och beställde hjulen från annan butik, nu är bara frågan om jag hade betalt denna order, tyvärr går inte historiken på bankkortet så här lång tillbaka i tiden.
Visa bilaga 695275