Problemet med att bo i Gavle ar just som Mankis beskriver, den total avsaknade pa backar, kan aldrig lata bli att skratta nar Jenny ska kora "en lang tung uppforsbacke" pa spinningen och visualiserar hemlingby *S*. Karlstad ar iofs inte mycket battre men iaf nagot kulligare, och dessutom kan man ta langre turer och komma in mot dala-trakter :-)
Mankis, vad ar det for backe som du tanker pa som tar "hela" 2 min inom 2 mils radie fran Gavle??
Kanner till Alfta-trakterna och tar mig upp runt de trakterna pa racern ibland nar jag ar hemma hos mina foraldrar, gar att kora lite fina turer uppigenom dar och sen mot Bollnas och over Landafors hem, alternativt over Kilafors
Anders:
De kilona som du tappat efter vagen uppvager jag med att kopa mig en ny racer nasta sasong. Ar just nu grymt sugen pa att gora lite shopping via cykelcity's rea, du ska inte ner till affaren nagot? Nasta sasong blir det endera TCR carbon eller Glennline, fortfarande inte bestamt mig, beror nog mycket pa vilka deals jag kan fa :-)