Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JLarsson sa:Kneecap sa:Henrik_E sa:För 10 år sen fanns det inte cyklar som gick att använda på grusväg. Bara en sån sak.
Läs denna tråden och ta tillbaka det där påståendet på en gång! http://happyride.se/forum/read.php/1/251798/page=1
Tempodräkten. Jag måste hitta tempodräkten. Till nästa helg.
Kneecap sa:JLarsson sa:Kneecap sa:Henrik_E sa:För 10 år sen fanns det inte cyklar som gick att använda på grusväg. Bara en sån sak.
Läs denna tråden och ta tillbaka det där påståendet på en gång! http://happyride.se/forum/read.php/1/251798/page=1
Tempodräkten. Jag måste hitta tempodräkten. Till nästa helg.
Tjena!
Robert sa:Förr kunde man ställa svåra frågor och få många bra svar.
Nu åker kluriga frågor snabbt genom flödet.
Förr byggde vi upp kunskap som sparades under katogorier.
Nu hittar man knappt butiksrecentionerna.
Känns som Happy har blivit dummare.
Lyktstoplemedhjul sa:Satt här inte förr men i mångt och mycket är jag relativt upptagen med stuiderna för tillfället så blir inte så många trådar av mig.
Men cyklingen är aktiv och således kommer jag återvända även hit!
Raggamuffin sa:Lyktstoplemedhjul sa:Satt här inte förr men i mångt och mycket är jag relativt upptagen med stuiderna för tillfället så blir inte så många trådar av mig.
En sådan tur. Utan dig hade happy varit bättre förr men nu slår vågskålen över.
Hasse#7 sa:Raggamuffin sa:Lyktstoplemedhjul sa:Satt här inte förr men i mångt och mycket är jag relativt upptagen med stuiderna för tillfället så blir inte så många trådar av mig.
En sådan tur. Utan dig hade happy varit bättre förr men nu slår vågskålen över.
Menar du att lyktstolpen är ett ljus i mörkret eller kanske ett upplyst mörker?
Fjärdebrunn sa:Aron sa:Är det här en sån däringa: "Någon annan borde göra något" tråd?
Nej en tråd om något som har gått förlorat.
Bikzz sa:Fjärdebrunn sa:Aron sa:Är det här en sån däringa: "Någon annan borde göra något" tråd?
Ja något viktigt är nog förlorat för alltid. Vad hände ? Dags att supa och kolla på en film !
Vernersson sa:Bikzz sa:Fjärdebrunn sa:Aron sa:Är det här en sån däringa: "Någon annan borde göra något" tråd?
Ja något viktigt är nog förlorat för alltid. Vad hände ? Dags att supa och kolla på en film !
Läs fredagstråden om Bikester istället.
Underhållning på hög nivå :-D
På ämnet, fanns det motsvarande Bikestertrådar förr eller var det fylleköpstrådarna som regerade då? ;)
Scale60 sa:Vernersson sa:Bikzz sa:Fjärdebrunn sa:Aron sa:Är det här en sån däringa: "Någon annan borde göra något" tråd?
På ämnet, fanns det motsvarande Bikestertrådar förr eller var det fylleköpstrådarna som regerade då? ;)
Hahaha har missat alla fylleköpstrådar, joinade först 2013 men jag kan meddela att jag har ett GTX980 i datorn och jag spelar inte ens och sen har jag ca 16 armbandsur, allt från Omega och Seiko till Sekonda samt som mest 7 st cyklar (varav 1 stulen och 2 sålda idag) :D fast jag cyklar överallt så dom behöver jag faktiskt men summerar jag alla pengar jag har lagt på fylleköp genom åren så känns det som dom hade suttit bättre på bankkontot idag.
-EDIT-
Läste just igenom det här och det låter som jag har pengar i överflöd men jag är absolut ingen höginkomsttagare alls jag har bara låga utgifter. Ser att jag bara har bränt 1000kr den här månaden så nästa lön går väl i princip rakt in på bankkontot, vilket dom flesta månadslöner gör.
Det finns vissa fördelar med norrland och speciellt äga mark i norrland, låga löner visst men bor man i princip gratis och äter i princip gratis (potatisland, rotsaksland, växthus, fiskespö, hagelgevär och älgstudsare) och grannen som föder upp tjurar för kött så lever man billigt. Ingen att klä upp sig för heller så gamjeansen och gamtröjorna funkar bra :D.
Ah just det principen här är väl att om en älg går över tomten så smäller det :D, kommer grannen förbi och hjälper till så får han 50kg för besväret. Sen brukar vi göra en rockad nästan varje dag dvs vi besöker diverse grannar en hel dag, hjälper till med det som behövs göras, äter och har roligt sen börjar allt om dagen efter os någon annan granne, skitbra när man behöver hugga ved eller bygga ut/renovera:D.
Tornedalen rulez :D.
H. sa:Scale60 sa:Vernersson sa:Bikzz sa:Fjärdebrunn sa:Aron sa:Är det här en sån däringa: "Någon annan borde göra något" tråd?
Hahaha har missat alla fylleköpstrådar, joinade först 2013 men jag kan meddela att jag har ett GTX980 i datorn och jag spelar inte ens och sen har jag ca 16 armbandsur, allt från Omega och Seiko till Sekonda samt som mest 7 st cyklar (varav 1 stulen och 2 sålda idag) :D fast jag cyklar överallt så dom behöver jag faktiskt men summerar jag alla pengar jag har lagt på fylleköp genom åren så känns det som dom hade suttit bättre på bankkontot idag.
-EDIT-
Läste just igenom det här och det låter som jag har pengar i överflöd men jag är absolut ingen höginkomsttagare alls jag har bara låga utgifter. Ser att jag bara har bränt 1000kr den här månaden så nästa lön går väl i princip rakt in på bankkontot, vilket dom flesta månadslöner gör.
Det finns vissa fördelar med norrland och speciellt äga mark i norrland, låga löner visst men bor man i princip gratis och äter i princip gratis (potatisland, rotsaksland, växthus, fiskespö, hagelgevär och älgstudsare) och grannen som föder upp tjurar för kött så lever man billigt. Ingen att klä upp sig för heller så gamjeansen och gamtröjorna funkar bra :D.
Ah just det principen här är väl att om en älg går över tomten så smäller det :D, kommer grannen förbi och hjälper till så får han 50kg för besväret. Sen brukar vi göra en rockad nästan varje dag dvs vi besöker diverse grannar en hel dag, hjälper till med det som behövs göras, äter och har roligt sen börjar allt om dagen efter os någon annan granne, skitbra när man behöver hugga ved eller bygga ut/renovera:D.
Hade du inte haft internet hade du varit rik som ett troll.
DT sa:Hur många kg sedan är den bilden tagen? :-)
Scale60 sa:Vernersson sa:Bikzz sa:Fjärdebrunn sa:Aron sa:Är det här en sån däringa: "Någon annan borde göra något" tråd?
-EDIT-
-EDIT-DAGEN-EFTER-
Ugh, i princip allt ovan är ölinspirerade fantasier, normalt sett brukar jag radera "ölinlägg" dagen efter men eftersom det blev citerat så får det stå kvar som varning att öl och forum går inte ihop om du inte hänger på 4chan där alla är anonyma :D.
Scale60 sa:Läs -EDIT-DAGEN-EFTER- ovan :D.
Men ungefär 16 armbandsur är rena fylleköp utomlands. Seiko, Sekonda, Omega några stycken sen ca 8-9 st "lolex" :D alltså dåliga kopior :D.
Fast en av Omegor'na, en Seamaster 300 från 1967 som jag gav 6000kr för ca 7-8 år sen är nu värd ca 50kkr till 60kkr så kanske det slutar bra ändå men den är så snygg så jag vill inte sälja den. Här kommer några "wristies":
Sen lyckades jag köpa en Speedmaster för 8000kr på en annan resa, ganska snygg den också:
Jag får prova sälja dom om 20 år eller så och se om det det ger några pengar eller ej.
Bikzz sa:Min Teori:
[...]
Sen har framväxten av PK dom sista åren oxå bidragit och förstört känslan, alla häftiga inlägg med spår av O-PK blir genast sågade av tråkiga PK-Besserwissers utan känsla för humor, så trist .....
Kristoffer R sa:Happy är fortfarande det enda forum jag vet där man kan hoppa in och efter en stund lära sig nåt helt nytt och sjunka in i massa härlig läsning. Tex om klockor.
Det är nog väldigt personligt hur man upplever det men för mig har det varit två perioder då det var jobbigt, en trollperiod när jag ledsnade på att allt tjafsades sönder och höll mig utanför nåt år samt när politiken kom in med SD och tonen blev helt bisarr. Några personliga korståg och konflikter har också saboterat en del av stämningen.
Men mer nytt sånt som Stellan, Tuva, JennyW och PippiW saknar jag.
På sistone har jag dock ägnat mig åt att cykla, cykla och cykla mer och internetta mindre fått en behaglig distans till alla pryl, köp, race mm.
Men för att svara på trådstartaren - fram till för tre-fyra år sen rekommenderade jag alltid alla nya att regga sig på happy men har inte gjort det de senaste åren. Varför?
Kristoffer R sa:Happy är fortfarande det enda forum jag vet där man kan hoppa in och efter en stund lära sig nåt helt nytt och sjunka in i massa härlig läsning. Tex om klockor.
stefan. sa:Det behövs en uppdelning av forumet; Happyride och happy-e-ride! Då blir allt bra igen och inte så unhappy. ;)
GoranS sa:stefan. sa:Det behövs en uppdelning av forumet; Happyride och happy-e-ride! Då blir allt bra igen och inte så unhappy. ;)
Eller så delar man i det i fyra delar - happyride, happy-e-ride, unhappyride och unhappy-e-ride. Då kan man även plocka bort gnälltråden. Alternativt kan man ha en gnälltråd i varje forum för de som hamnat där men inte håller med grundpremissen för forumet i fråga.
Lulle sa:GoranS sa:stefan. sa:Det behövs en uppdelning av forumet; Happyride och happy-e-ride! Då blir allt bra igen och inte så unhappy. ;)
Eller så delar man i det i fyra delar - happyride, happy-e-ride, unhappyride och unhappy-e-ride. Då kan man även plocka bort gnälltråden. Alternativt kan man ha en gnälltråd i varje forum för de som hamnat där men inte håller med grundpremissen för forumet i fråga.
Men var ska man gnälla på felkategoriserade trådar?
stefan. sa:Det behövs en uppdelning av forumet; Happyride och happy-e-ride! Då blir allt bra igen och inte så unhappy. ;)
fhansson925 sa:stefan. sa:Det behövs en uppdelning av forumet; Happyride och happy-e-ride! Då blir allt bra igen och inte så unhappy. ;)
Bättre att dela in det i Happyride och Unhappyride, då slipper man alla gnällspikar som är emot allt vad teknisk utveckling innebär. :)
geologen sa:Detta är ju brunt om man har valt rätt färgtema. :)
Oskar sa:geologen sa:Detta är ju brunt om man har valt rätt färgtema. :)
+1
Skogling sa:Mina barn har hunnit bli 15 och 17. Jag kan cykla mer! :)
geologen sa:Detta är ju brunt om man har valt rätt färgtema. :)
1888 sa:Älgjakten är igång och inte en enda tråd om detta,
det hände inte förr.