Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fredrikw sa:det var rasisternas intåg som fick mig att lämna happy, jag tröttnade på den ryggradslösa modereringen och frånvaron av ställningstagande. den som tror att lex vardagsrum kom utan anledning saknar helt enkelt ett historiskt perspektiv och vet allvarligt talat inte vad den pratar om. om det var bättre för vette tusan dock.
Pebben, kul, det känns som längesen sist.Pebben sa:Allt var bättre förr. Ju förr desto bättre!
Kneecap sa:..i en annan tråd 3 mars 2009:
Tjena!
Kan du inte byta namn på Supertramp så han heter Joakim Quensel??
Supertramp sa:Kan inte uttala mig om hela Happy. Men jag var bättre förr i alla fall.
Fascismen är svart. Ett tydligt bevis på happys förfall. Ett sånt misstag hade du inte gjort förr. Dåligt med fylleköpstrådar är det också.42Hz sa:Det var brunare förr, fast inte på det fascistiska sättet!
Ingen aning.castrello sa:Alltså hur fan citerar man på nya happy?
H. sa:Ingen aning.castrello sa:Alltså hur fan citerar man på nya happy?
ething sa:Välkommen till utvecklingen av alla forum i universum. Börjar som gemytligt kompisgäng med mycket humor. Fler söker sig dit och nybörjarna ställer frågor. Helt plötsligt börjar folk bli kränkta av intern humor, politik eller annat och snart har alla anpassat sig.
Jag tycker dock happy är OK (förutom att prata politik är helt omöjligt), värre är det på sporthoj som började för oss idioter som gillar korkat snabba motorcyklar och att använda dem. Idag är det 75% moraldebatt om hur fel det är att köra för fort och fördelarna med reflexväst. VI har långt kvar här innan vi sjunker lika lågt.
Frankenstein's Bike sa:Jag är omvänd.
Happy skulle bli bättre om för mig misshagliga åsikter förbjöds, då skulle åsikterna försvinna. Att tillåta kreti och pleti att vädra sina åsikter sticker mig i ögonen, ety de tycka fel +ANNAT! Men: förbjuds deras åsikter försvinner åsikterna. Att presentera argument för att ändra deras åsikter är OMÖJLIGT. En politisk åsikt går lika lite att förändra som det faktum att du har två öron, omöjliga att argumentera bort.
För övrigt anser jag att ABS och ESP förbjuds då det endast är dåliga förare som behöver dessa system, utan ABS och ESP skulle alltså ingen köra i diket.
Tack för ordet. Avgå alla.
theBrand sa:Frankenstein's Bike sa:Jag är omvänd.
Happy skulle bli bättre om för mig misshagliga åsikter förbjöds, då skulle åsikterna försvinna. Att tillåta kreti och pleti att vädra sina åsikter sticker mig i ögonen, ety de tycka fel +ANNAT! Men: förbjuds deras åsikter försvinner åsikterna. Att presentera argument för att ändra deras åsikter är OMÖJLIGT. En politisk åsikt går lika lite att förändra som det faktum att du har två öron, omöjliga att argumentera bort.
För övrigt anser jag att ABS och ESP förbjuds då det endast är dåliga förare som behöver dessa system, utan ABS och ESP skulle alltså ingen köra i diket.
Tack för ordet. Avgå alla.
Jag tror inte problemet för någon (eller, jo för en del) var att andra hade åsikter som skiljde sig från deras egna. Men de flesta av oss går till happy för att prata cykel (+random OT). När några, till antalet ganska få, individer som samtliga representerade en politisk ståndpunkt som för många är stötande började använda happy som sin anslagstavla för dessa åsikter blev det rätt tråkigt. Inte för att folk i allmänhet hade problem att diskutera dessa åsikter eller komma med insiktsfulla motargument, utan för att de inte kom till happy för att diskutera politik.
Jag kan väl tillägga att politikdiskussioner inte var något problem innan SD kom på frammarsch, innan dess fördes en hel del diskussioner kring röd kontra blå eller grön politik, och det funkade. Men iom SD så hände något, plötsligt dök det upp en massa folk på happy vars enda intresse var att just diskutera politik. Och då tycker jag det känns ganska rimligt att plocka bort politik från agendan. Jag har inte saknat det överhuvudtaget, och jag tror det är ganska få andra som har gjort det också. Vill man gärna debatera politik med andra på nätet så finns det mängder med ställen att göra det på som inte är happy, inget att vara kränkt över direkt.
42Hz sa:Det var brunare förr, fast inte på det fascistiska sättet!
Skogling sa:En gång i tiden körde jag/vi Happy-rides. Dom var typ 2 mil.
Idag kör jag mest lonely-rides. Dom är oftast betydligt längre. ...
,,, :)
Johan A sa:Lagombra, = David, Steelisreal, Bianchioskar... Visst tusan var det bättre förr!!
42Hz sa:Det var brunare förr, fast inte på det fascistiska sättet!
Henrik_E sa:För 10 år sen fanns det inte cyklar som gick att använda på grusväg. Bara en sån sak.
Stumpy sa:JojjeM sa:Johan A sa:Lagombra, = David, Steelisreal, Bianchioskar... Visst tusan var det bättre förr!!
+1
Och spindelbenen. Han var grym!
/Johan
+1 Spindelbenen cyklar fort på springspåren glömmer man aldrig.
@Johan A: Vad kör du på för tid nu med crossen?
+1NLC sa:Mer kattungar!
Aron sa:Är det här en sån däringa: "Någon annan borde göra något" tråd?
Kneecap sa:Henrik_E sa:För 10 år sen fanns det inte cyklar som gick att använda på grusväg. Bara en sån sak.
Tjena!
I beg to differ!!
På tal om att det var bättre förr!
Läs denna tråden och ta tillbaka det där påståendet på en gång! http://happyride.se/forum/read.php/1/251798/page=1
Fjärdebrunn sa:Aron sa:Är det här en sån däringa: "Någon annan borde göra något" tråd?
Nej en tråd om något som har gått förlorat.
Aron sa:Fjärdebrunn sa:Aron sa:Är det här en sån däringa: "Någon annan borde göra något" tråd?
Nej en tråd om något som har gått förlorat.
Jo, desåklart, de roliga gubbarna från förr som numera är upptagna med att snyta småbarn och finansiera villalivet? Dem får vi nog aldrig tillbaka. Så frågan återstår, vem ska göra något kul idag då?
Kneecap sa:Henrik_E sa:För 10 år sen fanns det inte cyklar som gick att använda på grusväg. Bara en sån sak.
Läs denna tråden och ta tillbaka det där påståendet på en gång! http://happyride.se/forum/read.php/1/251798/page=1
JLarsson sa:Kneecap sa:Henrik_E sa:För 10 år sen fanns det inte cyklar som gick att använda på grusväg. Bara en sån sak.
Tempodräkten. Jag måste hitta tempodräkten. Till nästa helg.