Var köper man/kvinna häftiga mtb shorts???

friskis: det viktiga är väl egenligen inte hur häftiga de är utan att du känner dig bekväm i dem, att det fungerar för ändamålet (inte skaver osv) och att de håller. om det sedan är avklippta jeans eller ett par hightech attitydshorts är kanske inte lika viktigt?

som många andra tycker jag också att du bör ta dig ner till tex cykloteket och kolla deras utbud.

//mattel - attitydshorts och fulbyxor

Jösses... Ta kläder som du tycker är snygga och bekväma. Vill du cykla i helsvartlycra, långärmat och långbenat så gör det. Vill du cykla i baggy och otajt tröja så går det med.

Roxy skrev:
-------------------------------------------------------
> Det går ju bra för David i sina jeans tex...

Keps, bomullströja, axelremsväska. Hur fel kan David bli? Eller har vi andra fel?

Roxy skrev:
> Eller fråga Ville för han vet ju allt och har
> alltid rätt he he :-)

Haha.. Tror vi inom kort kommer få se Ville iförd avklippta baggylycra i fräck neon.. För det är HELRÄTT

bjorre skrev:
> Roxy skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Eller fråga Ville för han vet ju allt och
> har
> > alltid rätt he he :-)
>
> Haha.. Tror vi inom kort kommer få se Ville iförd
> avklippta baggylycra i fräck neon.. För det är
> HELRÄTT
>
>

Ja, men jag har hört av hemliga källor i skogen och på krogen att man blir bara helt rätt om det undertill finnes en stringkalsong.

Denna variant med inbyggd cykeltröja är helrätt då eller?

zipper_bodysuit.jpg

Jag har två shorts. Ett par dimondback som har hängslen och ett par Fox men de är nog mer för att köra downhill eftersom jag upplevde att man fick brännsår av dem..någon dum flik...men med nål och tråd samt lite mjuktmatrial så kan man nog överkomma det hela. Men billiga finns även tror jag på närmsta cykelaffär eller något sådant. Ett par tights med rövdämpare ska väl inte vara så dyrt eller svårt att gräva fram? =OD

Tillbaka
Topp