Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor i Hyssna längs med Bollebygdsvägen och upplever inte att det är så hemskt mycket trafik längs med den vägen. Asfalten är inte superjämn, det finns en del gropar och annat, men jag tror att det är ett större problem när man kör bil än när man cyklar.Jag kapar tråden med en fråga om en väg i närheten. Hur är sträckan trafikmässigt på Bollebygdsvägen? (Bollebygd-Hyssna-Sätila?) Tänker prova på den i en rutt med start och avslut i Hällingsjö.
Jag cyklar där då och då. Den är helt ok trafikmässigt, men den går väl inte genom de finaste omgivningarna. Bäst var den förra hösten då den var avstängd p g a broreparation. Då kunde man cykla i ensamt majestät, och så fick man gå (eller klättra) förbi broarbetsplatsen innan man kunde fortsätta.Jag kapar tråden med en fråga om en väg i närheten. Hur är sträckan trafikmässigt på Bollebygdsvägen? (Bollebygd-Hyssna-Sätila) Tänker prova på den i en rutt med start och avslut i Hällingsjö.