Värde på crescent låghjuling?
Hejsan! Jag undrar vad den klassiska crescenthojen kan vara värd? Den är i toppskick och så vitt jag vet är det fortfarande Trelleborg originaldäcken på, slangar är nyligen bytta dock.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jonja sa:Klassisk enligt vem? Oerhört poppis när det begav sig, men så gott som oduglig att cykla på. Såg aldrig någon som cyklade mer än 3 km på den.
Nej, då kan det ju inte ha hänt över huvud taget. :)jonja sa:Såg aldrig någon som cyklade mer än 3 km på den.
h.g.j sa:jonja sa:Klassisk enligt vem? Oerhört poppis när det begav sig, men så gott som oduglig att cykla på. Såg aldrig någon som cyklade mer än 3 km på den.
PiPPiW har cyklat mer än 3km på sin...=)
Sixten Fors sa:Jag hade en Monark minicykel "på landet" ca 1975-1980. Skärgårdsön var bara 2 km lång så det blev max 4 km fram och tillbaka. Stigcykling v1.0 för min del.
jonja sa:Klassisk enligt vem? Oerhört poppis när det begav sig, men så gott som oduglig att cykla på. Såg aldrig någon som cyklade mer än 3 km på den.
Han fick ju lägga till 'Perfekt för Vätterrundan' i sin säljesannons...Bengt-re sa:Ja. Iaf en 200 km har jag sett karln köra på sin.h.g.j sa:PiPPiW har cyklat mer än 3km på sin...=)jonja sa:Klassisk enligt vem? Oerhört poppis när det begav sig, men så gott som oduglig att cykla på. Såg aldrig någon som cyklade mer än 3 km på den.
Sixten Fors sa:Även de ovikbara ramarna är lätta att vika ihop men svårare att vika ut igen. Det går, men det blir sällan riktigt bra.
Det ekar visst här inne ;)ForesterGuy sa:Alla är hopvikbara, men bara vissa är uppvikbara?Sixten Fors sa:Även de ovikbara ramarna är lätta att vika ihop men svårare att vika ut igen. Det går, men det blir sällan riktigt bra.
Ja, de ela ekparkett.Sixten Fors sa:Det ekar visst här inne ;)ForesterGuy sa:Alla är hopvikbara, men bara vissa är uppvikbara?Sixten Fors sa:Även de ovikbara ramarna är lätta att vika ihop men svårare att vika ut igen. Det går, men det blir sällan riktigt bra.
Sixten Fors sa:Det ekar visst här inne ;)ForesterGuy sa:Alla är hopvikbara, men bara vissa är uppvikbara?Sixten Fors sa:Även de ovikbara ramarna är lätta att vika ihop men svårare att vika ut igen. Det går, men det blir sällan riktigt bra.
Sambal Oelek sa:Hur är en såndär jämfört med Brompton? (Förutom själva vikaspekten då)