Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NickPick sa:jingleyschmidt sa:Måste ni förpesta forumet och ALLA TRÅDAR med erat gnäll och hat mot Sixten? Det är en sak att komma med konstruktiva motargument, men att bara gå på någon personligen eller skriva massa irrelevant nonsens för att håna, det hjälper inte någon, allra minst nya cykelköpare som tycker det är krångligt som det är redan. Medelåldern på detta forum är säkert rätt hög, men det är förvånansvärt ofta högstadienivå på inläggen.
Du är partisk då du är en av de "nyanlända" han har övertalat. ?
jofahjalm sa:Det är skönt att de nya förmågorna ser happy som en tjänst för att tilldela nybörjare instegscyklar. En hel trollsvans av Sixtens underhuggare!
jingleyschmidt sa:Trollsvans? Det är ju NI som trollar, ingen annan. Hela den här tråden är ju ett jävla trollande.
H. sa:Har jag hängt här tillräckligt länge för att få säga att det är trist med trådar ägnade att nervärdera andra användare?
"Hab var först!" är inte ett argument som biter på mig. Ja, Sixten har varit rätt plump, särskilt på sistone. Men påtala då detta, snarare än att angripa Sixten som person i nya trådar. Det gör ju bara att samtalsklimatet blir ännu sämre här.
NickPick sa:jingleyschmidt sa:Måste ni förpesta forumet och ALLA TRÅDAR med erat gnäll och hat mot Sixten? Det är en sak att komma med konstruktiva motargument, men att bara gå på någon personligen eller skriva massa irrelevant nonsens för att håna, det hjälper inte någon, allra minst nya cykelköpare som tycker det är krångligt som det är redan. Medelåldern på detta forum är säkert rätt hög, men det är förvånansvärt ofta högstadienivå på inläggen.
Du är partisk då du är en av de "nyanlända" han har övertalat. ?
Men att starta en tråd på detta tema är okej?jofahjalm sa:Åt att Sixten har lärt sig använda fet font. Det är inte okej. Usch!
SLI sa:Var köper man billigast jordnötssmör?
Var förvarar man jordnötssmör så inte barnen hittar den?
jofahjalm sa:SLI sa:Var köper man billigast jordnötssmör?
Jag trodde dom snacka riktigt jordnötssmör, inte sådant man behöver gömma för barnen?
SLI sa:jofahjalm sa:SLI sa:Var köper man billigast jordnötssmör?
Jag trodde dom snacka riktigt jordnötssmör, inte sådant man behöver gömma för barnen?
Eh... ja... kul!
Jo jag menar riktigt jordnötssmör. Jag är rädd att om barnen får vittring så går det åt som jordnötssmör i solsken.
Miss Lycka 2.0 sa:Ordbajsande innebär inte att det blir sant.
SLI sa:Var förvarar man jordnötssmör så inte barnen hittar den?
borstar_micke sa:Är jordnötsallergiker så nu känner jag mig faktiskt lite kränkt.... ?
Då får du ta leverpastej istället :-Dborstar_micke sa:Är jordnötsallergiker så nu känner jag mig faktiskt lite kränkt.... ?
jofahjalm sa:borstar_micke sa:Är jordnötsallergiker så nu känner jag mig faktiskt lite kränkt.... ?
Det är okej. Det är snyfta eller bitcha som Sixten inte tillåter.
jofahjalm sa:Kan du uttrycka det i clickbait?
jofahjalm sa:Tycker helt klart termen ”nyanlända” är den korrekta.
jofahjalm sa:Hur blir det då med de radhusförfattade wiggle-länkarna?
Örjan Lax sa:Jag äter ekologiskt jordnötssmör med jordgubbssylt på rostat bröd nu. Livet är rätt härligt... :-)
Ahh... nu är jag med, iprenmannen röstar vänster och är precis som kneehigh bitter för att min bostad dyrare än en 1:an i ortenjofahjalm sa:Hur blir det då med de radhusförfattade wiggle-länkarna?
Vet inte vad isa är.mmmrrrr sa:Vattenfasta = isa?
Sixten Fors sa:Ahh... nu är jag med, iprenmannen röstar vänster och är precis som kneehigh bitter för att min bostad dyrare än en 1:an i ortenjofahjalm sa:Hur blir det då med de radhusförfattade wiggle-länkarna?