Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det där kommer de nog få höra ett tag... Vilket haveri.WvA är ju slut, de är 3 mot 1 och han får ändå spö i spurten.
WvA är ju slut, de är 3 mot 1 och han får ändå spö i spurten.
Lex StannardAnnars 3 mot 1 kör man såklart attacker om vartannat o låter den ensamma åkaren ta varenda attack. Inte en chans i världen dom förlorat då.
Lex Stannard
Första tävlingen med finväder?Har ni tänkt på att nästan alla körde med vita skor idag. Sett andra tävlingar i år också där säkert 98% körde vitt. Så brukar det inte vara.
Hm, läste ditt inlägg lite snabbt och fel…Såg det redan 2/3.
Är det någon som gjort det?Man ska nog inte räkna ut Pogi i P-R helt och hållet.
four-start Auchy-lez-Orchies à Bersée.
KOM på både Auchy-lez-Orchies à Bersée (4Man ska nog inte räkna ut Pogi i P-R helt och hållet.
Det säger i alla fall att han kan cykla fort på pavé, det är väl det som en del verkat osäker på. Och att han kan cykla fort länge vet vi ju sedan tidigare.KOM på både Auchy-lez-Orchies à Bersée (4) och efterföljande sektor Mons-en-Pévèle (5
). Två sektorer som går lite uppför, sisådär 50 km från mål.
Men Roubaix-KOM säger nog inte mycket. Det är Segaert, Wout och sen lite amatörer som sitter på alla KOM i princip.
Korrekturläsning? Lever du på 1900-talet?Är det ingen som korr-läser sina alster längre ?
![]()
Korrekturläsning? Lever du på 1900-talet?![]()
Men först: RvV - ska man gå "all in" och kolla Sporzas sändning eller fega med Vacchi & Adamson på ES ?
Vågar man rekommendera en vanlig Stella?Vilken belgisk öl rekommenderas till RVV? Helst inte sådär karate-stark för då somnar jag bara i soffan...
Ja det blir man med all rätt. Leffe vill jag minnas är helt ok. Svårt annars eftersom god belgisk öl är karate-stark om man inte gillar surisar.Vågar man rekommendera en vanlig Stella?
Eller blir man lynchad av finölsmaffian då?
Vilken belgisk öl rekommenderas till RVV? Helst inte sådär karate-stark för då somnar jag bara i soffan...
Jag gillar Stella, men det vågar man väl som sagt inte skriva på det här forumet för då blir man släpad i tjära och fjädrar.Vågar man rekommendera en vanlig Stella?
Eller blir man lynchad av finölsmaffian då?
Det finns väl bara en!Vilken belgisk öl rekommenderas till RVV? Helst inte sådär karate-stark för då somnar jag bara i soffan...
Tror det är för att UAE's klassikerlag är så fruktansvärt bra. Om inget oväntat händer så kan de skicka iväg Wellens eller Politt eller någon av de andra som skulle haft bra odds om det nu inte vore för att Pogi var med i tävligen.