Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Svider lite i ögonen när man läser den där resultatlistan. Många som käkade kosttillskott.Om jag i hastigheten ser rätt var det senast 2003 det inte var en hyggligt stor grupp som gjorde upp om det i sista backen. Då:
Visa bilaga 764522
Ändå inte riktigt lika mycket som Fleche Wallonne 1994 då Gewiss-teamet gick loss med 3 (!) åkare som höll med över en minuts marginal mot fyran. Det var ju på den gamla goda tiden då de nya kosttillskotten var i sin barndom och det kunde bli lite egendomliga resultat. :DSvider lite i ögonen när man läser den där resultatlistan. Många som käkade kosttillskott.
Tror att Pogi har stor respekt för Remco (efter Amstel) så blir överraskad om vi ser honom försöka på ett patenterat 100km solobryt. Desto senare de två stora försöker avgöra, ju mera tror jag på Nys.Thibau Nys är väl en av få jag ser kan vinna utöver superstjärnorna. Han har ju en sanslös uppförsbacke-spurt (senast i GP Indurain där resten av klungan såg ut som juniorer jämfört med honom).
Tror dock på Pogacar.
Inhämtade med 7 km kvar. Starkt kört.Den norska trion är svårinfångade......
SCF kanske kan börja rekrytera från A-laget?Puck!
Och han killen som också drack öl på Amstel-podiet vann ju också.
Öl gör dig stark. Ergo, dopingklassa öl.Puck!
Och han killen som också drack öl på Amstel-podiet vann ju också.
Kan hålla med om att det är lite trist att det närmast regelmässigt avgörs i sista backen.La Flèche Wallonne - a three minute race I don't like
Det har jag tänkt och muttrat över sedan man hade papperskartan från DN framför sig framför tvn 1994!Nu är detta inte unikt för LBL, men varför visas alltid banprofilen med km från start och i sändningen kvarvarande distans ? Särskilt med så pass avgörande final med många backar blir det ett jäkla huvudräknande vilket efter några trippel belgiska blir allt svårare.
Visa bilaga 765383
Riktigt märkligt. Men jagade han ikapp bra, men lönlöst som det ser ut nu.Remco på 54e hjul uppför La Redoute och försöker jaga ikapp nu ??