Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sen drack han inte ens ölen så han verkar vara klen i hela kroppen förutom benen.Haha kul att armklene Skjellmose inte orkar lyfta trofén![]()
Fullständig ölbrist i den danska kroppen.Jo.. Vallonska Pilen förra året kommer ju tillbaka i minnet..
Som dessutom är norsk ?Fullständig ölbrist i den danska kroppen.
Vad är Norskt menar du?Som dessutom är norsk ?
Jag vet inte vad jag skriver, drack den där ölen i Skeljmoses ställeVad är Norskt menar du?
Skjellmoses kropp är vart fall helylledansk såvitt jag vet. Danks medborgarskap och född i Köpenhamn
Jag vet inte vad jag skriver, drack den där ölen i Skeljmoses ställe
Väl spenderad sofftid (spöregn ute också som tur var).
Vilket rejs. Hur grinig blev Remco över placeringen tro?
Borde inte PR kunna vara ett lopp som skulle kunna passa Remco rätt bra med hans kapacitet att ligga och mala i högt tempo? Väsentligen bara köra sönder motståndarna.
Tyckte inte han var så risig på gatstenen i BP. Förvisso rätt annorlunda än PR, men ändå rätt mkt risigare än asfalt. Men det är klart, gillar han det inte så lär han ju inte vilja göra det. Sen händer det ju att åkare utvecklas och ändras med åren. Han har ju några år på sig innan det är dags att hänga upp cykeln.Remco är bra på platt åka, men å a s rätt kass på att köra på andra underlag än asfalt, så jag vetetusan om han skulle gilla 5 mil pavé.
Remco har varit rätt så tydlig med att ha inte gillar gatsten och inte har P-R som mål:Tyckte inte han var så risig på gatstenen i BP. Förvisso rätt annorlunda än PR, men ändå rätt mkt risigare än asfalt. Men det är klart, gillar han det inte så lär han ju inte vilja göra det. Sen händer det ju att åkare utvecklas och ändras med åren. Han har ju några år på sig innan det är dags att hänga upp cykeln.
Vill han inte så kommer han förstås inte att åka. Och hans stall kommer knappast att tvinga honom.Remco har varit rätt så tydlig med att ha inte gillar gatsten och inte har P-R som mål:
Han är för tunn också. Senaste 60-kilosåkaren som vann var Hinault. Men ja, Remco e grym. Ska bli kul se vad han gör den här säsongenVill han inte så kommer han förstås inte att åka. Och hans stall kommer knappast att tvinga honom.
Sen skulle han inte vara den första idrottaren i världshistorien som ändrat sig och gjort något som han/hon ett antal år tidigare sagt aldrig skulle ske.
Jag tror fortfarande att han, om han ville, skulle kunna göra bra resultat på PR med en del pavéträning. Dels p.g.a. slätåkningsförmågan och dels därför att han i stort sett aldrig ger sig i loppen.
Vad gäller tunnhet är han väl rätt lik Pogi, lite lättare men också lite kortare. Och Pogi var ju tvåa i år, vilket jag skulle säga är ett bra resultat.Han är för tunn också. Senaste 60-kilosåkaren som vann var Hinault. Men ja, Remco e grym. Ska bli kul se vad han gör den här säsongen
Det gjorde ju inte Remco heller, Pogi däremot...Sen drack han inte ens ölen så han verkar vara klen i hela kroppen förutom benen.
Håller med. Sen är väl sittställningen en sak Remco verkligen fått till bra.Det var rätt intressant att se skillnaden i aeroställning mellan Remco och Pogi igår förresten. Hade Pogi jobbat med sittställningen på sin lvg-hoj hade han blivit ännu jobbigare att tampas med på endagsloppen, imho.
och Puck. Puck svepte bästDet gjorde ju inte Remco heller, Pogi däremot...
Går ju inte göra annat än att älska Puck.och Puck. Puck svepte bäst
Nej hon är underbar på alla sätt.Går ju inte göra annat än att älska Puck.