miyatafarfar
Aktiv medlem
Vårklassikerna 2026 ...
Hehehehe ”Keukens” 
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är väl inte helt fel för dem att ha en gubbe med i utbrytningen, ffa om han tillsvidare kan åka med utan att dra. Skulle ju kunna bli att han kan vara MvdP behjälplig lite längre in i loppet om utbrytningen håller ett tag. Gissar att Dillier kan komma att bidra till gruppen i ett senare skede.Jo det bör ju som sagt vara UAEs lopp att ta täten. Det är väl kanske därför Alpecin valt ha med en i utbrytningen. Fast lite oklart om det var avsiktligt eller om han mer hamnade där, Dillier ser ju inte ut att gå med runt nu
De hade nog stoppat dem om det varit längre in racet. Just nu är det ju ingen stress i klunganVore det inte smartare för gänget som hann förbi bommarna att nästan stanna s.a. de bakom kommer ikapp så snabbt som möjligt och de kan börja köra för fullt?
Jo, det kommer ju säkert inte att betyda något. Men det kändes lite onödigt att ge utbrytning en halvminut extra (eller vad det nu blev) i försprång jämfört med om de stannat så fort de fick läget klart för sig. Hade Bjerg och UAE stannat till hade resten av den gruppen ju säkert gjort det också.De hade nog stoppat dem om det varit längre in racet. Just nu är det ju ingen stress i klungan
Att favoriterna är uppe i tät med tio mil kvar är väl snarast ganska tidigt.Nu händer det äntligen lite!
Mmmm…, korv…Jepp. Några korvar ser redan färdiga ut.
Jag började fundera på om jag hade fel baninformation.Blandade ihop det lite.
Det är ju det som gör det så jäkla svårt. Antagligen är alltid en defensiv taktik bättre mot Pogi. Det ser ju bara så trist ut, som om de inte ens försöker. Men sitter man med och bara försöker överleva så finns det ju en chans att man orkar och då ev kan vinna en ev spurt mot honom, försöker man knäcka honom knäcker man bara sig självVill man vinna skiten är det nog ingen bra taktik att vänta på pogi. Inte för att någon annan taktik lär hjälpa...
Bra taktik: Ställ av Pogi med 2,5 minuter i O.K.Vill man vinna skiten är det nog ingen bra taktik att vänta på pogi. Inte för att någon annan taktik lär hjälpa...
Ja, man ska nog se till att Pogi får jobba mer om man ska ha någon chans. Att tro att man med lika jobb ska ha någon chans är väl på gränsen till hybris.Det är ju det som gör det så jäkla svårt. Antagligen är alltid en defensiv taktik bättre mot Pogi. Det ser ju bara så trist ut, som om de inte ens försöker. Men sitter man med och bara försöker överleva så finns det ju en chans att man orkar och då ev kan vinna en ev spurt mot honom, försöker man knäcka honom knäcker man bara sig själv
Borde lära sig vad som är vad efter alla år. Även om de ändras, så har de ju haft den här ordningen .. Oude K - - Patenberg - Koppenberg ... - Oude K. - Patenberg i några år nu.. Men sedan lyckas jag visst ändå blandar ihop i vilken ordning de kommer ..Jag började fundera på om jag hade fel baninformation.