Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på WvA:s och MvdP:s många bataljer väntar jag bara på att den sistnämnde i morgon bitti meddelar att han också åkt på covid-19 och lite värre än WvA.Ingen Alaphilippe heller imorgon, vem ska få utmana MvDP?
Ingen Alaphilippe heller imorgon, vem ska få utmana MvDP?
Samtidigt har MvDP och WvA haft svårt att samarbeta när de inte är längst fram (och ont om hjälpryttare).Jag ser det inte enbart som en fördel för MvDP att WvA lämnat återbud. Båda är dragvilliga även om de är i samma utbrytning o dessutom har Jumbo väldigt starkt lag att köra in utbrytningar om nu WvA (och MvDP) skulle ha missat tåget. Visst på upploppet är det nog enklare att vinna utan WvA i klungan men fram till dess tror jag MvDP får en kämpigare resa än om WvA varit med.
Man får säga att han har varit rätt nära ändåJag har aldrig sett ett lopp där Pidcock gett intryck av kunna vinna något, framförallt på landsväg.
www.stickybottle.com
Att som försvar för ett uttalande som halvt om halvt dömer ut hans förmåga att över huvud taget vinna cykellopp framföra ett exempel är i mitt tycke inte ett så starkt försvar. Jag har svårt att tänka mig att man för godtycklig cyklist på världsnivå inte kan gräva fram ett lopp där cyklisten ifråga gjort en svagare insats.I onsdags hade han en "attack" som knappt hann börja innan det var över.
:?Om Tim Merlier är med, så vinner han. Bensäkert!

Det är rätt stor skillnad på att aldrig ”kunna vinna något” till att enkelt vinna RvV med bl.a. MvdP på startlinjen.Att han vann b-VM i CX var ju inte så svårt när inte de bästa ställde upp. Tycker han snackar alldeles för mycket för vad han presterar och en hel del verkar gå på snacket. Men vi får väl se idag, den främsta favoriten är borta så då borde Pidcock vinna enkelt.
Nähä, vad synd. Tyckte jag såg hans namn tidigare.:?
Om han mot förmodan skulle hänga med till och upp över Koppenberg så skulle han helt klart blivit giftig. Men han är inte med
- 81 VAN DER POEL Mathieu
- 82 VERMEERSCH Gianni
- 83 GOGL Michael
- 84 DILLIER Silvan
- 85 MEURISSE Xandro
- 86 RIESEBEEK Oscar
- 87 VERMOTE Julien
Startlista per team
Startlist for Ronde van Vlaanderen 2022
Competing teams and riders for Ronde van Vlaanderen 2022. Top competitors are , and .www.procyclingstats.com
Det är rätt stor skillnad på att aldrig ”kunna vinna något” till att enkelt vinna RvV med bl.a. MvdP på startlinjen.
Vad du tycker är ganska obetydligt i sammanhanget. De stora spelbolagen har honom topp 5, och de har nog betydligt bättre koll än vad du har. Liksom de flesta experterna som man hör uttala sig.Mm, men där befinner sig 50 andra cyklister också. Det framstår som att han är topp fem när en hör honom själv och media prata om honom och det tycker jag han är långt ifrån. Kanske för att han är den främsta britten för tillfället som han får så mycket utrymme.
Om du skrivit att du anser att han är hajpad och att han inte levererat resultat som backar upp det så hade jag inte protesterat. Däremot tycker jag det är en överdrift att hävda att han väsentligen är oförmögen att vinna. Då jag ogillar överdrifter har jag en tendens att invända när jag läser sådana. That's all.Mm, men där befinner sig 50 andra cyklister också. Det framstår som att han är topp fem när en hör honom själv och media prata om honom och det tycker jag han är långt ifrån. Kanske för att han är den främsta britten för tillfället som han får så mycket utrymme.
Kanske att Wright kan gå med?Gissar att det blir full körning i Oude Kwaremont och bara MvDP och Pogacar är kvar på toppen.
Nä, där tog det stopp.Kanske att Wright kan gå med?