Värmdö

Värmdö
Hejsan.
Jodå, jag bor i Nacka precis på gränsen till Värmdö. Jag brukar hålla till i Velamsund och Ingarö. Det finns rätt mycket olika stigar som kan prova på. Värmdöleden är rätt kulden med.
//Johan

Värmdö
johanf Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hejsan.
> Jodå, jag bor i Nacka precis på gränsen till
> Värmdö. Jag brukar hålla till i Velamsund och
> Ingarö. Det finns rätt mycket olika stigar som kan
> prova på. Värmdöleden är rätt kulden med.
> //Johan

Värmdöleden är väl motorväg?

Värmdö
Jag och mina polare cyklar xc på värmdö. Vi bor i Mörtnäs, fyra glada killar som cyklat ett år. Om var vi cyklar så är det överallt. Det finns många små stigar runt om på värmdö. Bara cykla till närmaste skog så hittar man något.

/Jocke

Värmdö
Prexis.
Stigar finns överallt, sen är det bara att kombinera ihop dom så får man en bra runda också. Och cyklar man över skurubron så har man kommit in i Nackaresarvatet också.
//Johan

Värmdö
Jag bor lite längre ut; Värmdö-Evlinge och turerna går på stig, ridväg och grusväg norrut (Torsby-Ängsvik-Norrnäs-Lillsved-Skärmaräng) eller söderut (Koppermora-Skärmarö-Älvsala-Bullandö-Strömma) på Värmdölandet.

Värmdö
Bor i Gustavsberg och brukar fara runt ute på Värmdö och liknade de spår du skriver om. Även Ingarö och Norra Lagnö/Velamsund får besök.

Vi verkar ju vara några stycken här som bor i närheten av varandra, vad sägs om en Värmdö happyride någon gång. Då kan vi passa på att byta stigar med varandra.

Värmdö
Ma Vic Skrev:
-------------------------------------------------------
> Bor i Gustavsberg och brukar fara runt ute på
> Värmdö och liknade de spår du skriver om. Även
> Ingarö och Norra Lagnö/Velamsund får besök.
>
> Vi verkar ju vara några stycken här som bor i
> närheten av varandra, vad sägs om en Värmdö
> happyride någon gång. Då kan vi passa på att byta
> stigar med varandra.
>
> /Viktor

Jo det låter jäkligt soft. Vi kan ju höras, min mail är lilja@liljaweb.se adda msn eller maila eller nåt så kan vi höras. Vore skoj som attans.

/Jocke

Värmdö
Happyride i Velamsund/Värmdö låter bra. Bor själv i Kummelnäs och brukar ta Booleden+Värmdöleden ut till Hemmesta, sedan har ja aldrig lyckats komma vidare ut (lär gå att komma vidare på Värmdöleden vad jag förstår (?))

Sätt mig på mailinglistan!

pe_zeta@hotmail.com

Värmdö
Antar att jag får ta på mig att arrangera det här när jag kom med förslaget. Jag samlar in alla adresser och skickar ut ett mail så att alla har dem sedan. Om det är någon som inte vill skylta med sin adress på forumet så skicka ett PM till mig istället.

Cyklar ni så här års eller skall vi vänta tills det blir vår?

Värmdö
Cyklar gärna nu, men helst utan snö och is (inga dubb - jag vet att det är lite vekt av mig...). Kyla är dock inget större problem.

/ Mattias

Tillbaka
Topp