Varning för Evaldsmtb

Varning för Evaldsmtb
Om du nu ska hänga ut en butik såhär så tycker jag att du borde vara lite mer precis ex genom att beskriva ditt problem lite mer precist annars ses du nog mest som ett Troll.....

Varning för Evaldsmtb
Man stärker normalt sin situation gentemot butiker genom att bete sig som en idiot på ett forum...

Det blir nog lättare nu att komma till en lösning på ditt problem, vad än du nu kan vara.

Lycka till!

/Botak

Varning för Evaldsmtb
Under Köpvilkor står följande på EvaldsMTB hemsida:
- Allt du köper via webbutiken har du 14 dagars ångerrätt på.

Har du köpt varan för mer än 14 dagar sedan?
Håller med tidigare inlägg också.

Varning för Evaldsmtb
toke: Det spelar ingen roll när man köpt den utan när man fått varan.

Du har 14 dagars ångerrätt när du köper varor på Internet inom Sverige. Ångerfristen börjar löpa när du tagit emot varan. Du har då rätt att skicka tillbaka varan och få pengarna tillbaka.

Varning för Evaldsmtb
Klart de inte betalar tillbaka pengarna för varor du beställt bara för att de inte skickat dem än. Vilket företag skulle göra det?

Varning för Evaldsmtb
Har du läst köpvillkoren som du klickat i att du förstått och godkänt? Du vet dom har sin fulla rätt att restnotera en vara va?

Varning för Evaldsmtb
Det måste blivit något missförstånd mellan er? Har handlat på Evalds i över tio år och maken till mer serviceinriktad och tillmötesgående butik och personal har jag aldrig träffat på! Vad har du beställt?

Varning för Evaldsmtb
Tjena!

Jag har bara köpt en keps av Evalds en gång, men har väldigt få gånger hört något negativt om dom.. Tror fan inte att jag hört nått negativt förresten..

Varning för Evaldsmtb
Dom gångerna som jag har beställt av dom så har det funkat riktigt bra, en av gångerna jag beställde via nätet så hade dom lagerfel i datorn varav jag blir uppringd av en av killarna och vi kommer fram till en lösning via telefon. Det slutade i att jag fick en bättre vara för samma peng.
Kan bara ställa mig till skaran som rekommenderar Evaldsmtb!

Varning för Evaldsmtb
dem sa att det var dator fel att dem fick inte fick min betalning registrerad, det är normalt att någon blir helt dum när dem säger till dig du har inte betalat än, och du har ju betalt?

Varning för Evaldsmtb
Har det inte kommit några pengar till Evalds så får man ju gå till banken och fråga vart de har tagit vägen. Det kan de ju absolut svara på.

Varning för Evaldsmtb
Dioren72 skrev:
-------------------------------------------------------
> dem sa att det var dator fel att dem fick inte
> fick min betalning registrerad, det är normalt
> att någon blir helt dum när dem säger till dig
> du har inte betalat än, och du har ju betalt?

Använd "dom" om du inte kan skilja på "de" och "dem". Är idag lika accepterat på alla nivåer.

Varning för Evaldsmtb
Snälla Dioren72, om du har betalt något med ett kreditkort och inte har fått någon vara, så föreslår jag att du reklamerar köpet till ditt kortbolag, innan du går till polisen. Du får med stor sannolikhet rätt.

Varning för Evaldsmtb
Wille skrev:
> Det måste blivit något missförstånd mellan er?
> Har handlat på Evalds i över tio år och maken
> till mer serviceinriktad och tillmötesgående
> butik och personal har jag aldrig träffat på!
> Vad har du beställt?

Håller med även om jag inte handlat där så länge. Behöver man något fort inom Sverige är det bara att ringa Evalds och man har de dagen efter (om man ringer i tid vill säga). Riktigt bra service.

Varning för Evaldsmtb
Dem borde kanske kolla med dem om dem har fått dem pengarna annars borde dem kanske höra med dem var dem är är. Annats kan ju vems som helst bli dum. Det menade dem säkert inte att att göra dem, men är lätt hänt om det är något fel på dem som är inblande eller har blivit inblandad av dem.Eller dem andra.

Varning för Evaldsmtb
Robert skrev:
> Snälla Dioren72, om du har betalt något med ett
> kreditkort och inte har fått någon vara, så
> föreslår jag att du reklamerar köpet till ditt
> kortbolag, innan du går till polisen. Du får med
> stor sannolikhet rätt.

jo men tänk om det har hänt med dig , du skulle göra samma sak , har handlat där 1 gång om de skrev i lager när jag beställde så efter en vecka sa de att de har inte varan i lager :s fick vänta 1 vecka för ingenting

Varning för Evaldsmtb
Tille skrev:
> Dem borde kanske kolla med dem om dem har fått
> dem pengarna annars borde dem kanske höra med dem
> var dem är är. Annats kan ju vems som helst bli
> dum. Det menade dem säkert inte att att göra
> dem, men är lätt hänt om det är något fel på
> dem som är inblande eller har blivit inblandad av
> dem.Eller dem andra.

Underbart!

Varning för Evaldsmtb
Fast konsekvenshet är trots allt att föredra, att byta ut allt mot "dem" är bättre än att blanda mellan "dem" och "de" lite hur som helst vilket inte är speciellt ovanligt.

Varning för Evaldsmtb
fredrikw skrev:
> Fast konsekvenshet är trots allt att föredra,
> att byta ut allt mot "dem" är bättre än att
> blanda mellan "dem" och "de" lite hur som helst
> vilket inte är speciellt ovanligt.

I konsekvensens namn borde alla ord bytas ut mot "smurf".

Varning för Evaldsmtb
Tille skrev:
> I konsekvensens namn borde alla ord bytas ut mot
> "smurf".

Dem smurfade kanske smurfa med dem om dem har smurfat dem pengarna annars smurfade dem kanske smurfa med dem var dem smurfar smurfar. Annats smurfar ju vems som helst bli dum. Det smurfade dem säkert inte att att smurfa dem, men smurfar lätt smurfat om det smurfar något fel på dem som smurfar inblande eller har smurfat inblandad av Dem.eller dem andra.
http://www.smurfalizer.se/

Varning för Evaldsmtb
Tille skrev:
> nu ZmujFaR jA ba aTt vI zMurfaj någonVaJt me DeN typ
> hÄr zmuRFen..... *skrattar*

se så, ta det lugnt nu Tille.

Tillbaka
Topp