Värt en uppgradering?
Kör en Canyon Nerve 29 med 2,35" däck (Schwalbe Magic Mary) på ett par dt swiss xr01 med 21 mm innerbredd. Upplever att dom kränger en del i kurvor när jag kör på det däcktryck som är en kompromiss mellan komfort/grepp/rull.
Har en möjlighet att köpa begagnade hjul med 23 mm innerbredd.
Kommer det märkas någon skillnad på krängning tro?
Isf - är det värt 2000?
Har en möjlighet att köpa begagnade hjul med 23 mm innerbredd.
Kommer det märkas någon skillnad på krängning tro?
Isf - är det värt 2000?

