Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Min dotter hade sagt att du låter som hennes pappa.VAR handlar ni cykelgrejer, menar du.
Kan inte svara nu. Är i Vartberg. Skulle egentligen till Varberg men har tyvärr inte lärt mig skilja städerna åt.Vart handlar ni era VAR-verktyg, menar du?
varsberg? Eller syftar du på varvsberget?Det heter ju ”vars”.
Hennes pappa låter som en skapligt sympatisk människa!Min dotter hade sagt att du låter som hennes pappa.
och pris på dyrare komponenterMen r2, bike24 och components vinner fortfarande än på sortimentet.
Domän registrerad i Kina och en besöksadress som inte finns. Skulle inte tro det.Hittade en sida idag, componentsoutlet.com som verkade lite för bra för att vara sann! Tydligen en amerikansk hemsida.
För bra för att vara sant...Domän registrerad i Kina och en besöksadress som inte finns. Skulle inte tro det.
Hittade en sida idag, componentsoutlet.com som verkade lite för bra för att vara sann! Tydligen en amerikansk hemsida.
Nån som hört om den eller handlat därifrån?
Säga vad man vill om Kimpa, men det är ju prima grejer han säljer...Nog säkrare att handla av Kimpa isf.
O bra sortiment. Stor variation över tid och lite dåligt urval av storlekar tyvärr. Ofta bara en cykel av varje modell och storlek vilket känns lite begränsande. Men bra pris!Säga vad man vill om Kimpa, men det är ju prima grejer han säljer...
Kanske måste förbeställaO bra sortiment. Stor variation över tid och lite dåligt urval av storlekar tyvärr. Ofta bara en cykel av varje modell och storlek vilket känns lite begränsande. Men bra pris!
Någon med erfarenhet av bycicle.net? Verkar vara italienskt. Har rätt bra priser på en del 11-delat Dura Ace.
Nä, verkar vara skumt. Avstår.