Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
1888 sa:stjäl tråden lite,
numret sitter ju under vevpartiet (vänd cykeln upponer så ser du) men oftast står det två nummer där.
Vad är det "andra" ?
1888 sa:stjäl tråden lite,
numret sitter ju under vevpartiet (vänd cykeln upponer så ser du) men oftast står det två nummer där.
Vad är det "andra" ?
Fnurre sa:1888 sa:stjäl tråden lite,
Vad är det "andra" ?
Tack för det enda vettiga svaret i den här tråden.
Mvh
Lulle sa:Fnurre sa:1888 sa:stjäl tråden lite,
Vad är det "andra" ?
Mvh
Vad var det för fel på det första svaret?
staine sa:Lulle sa:Fnurre sa:1888 sa:stjäl tråden lite,
Vad är det "andra" ?
Mvh
Vad var det för fel på det första svaret?
Du menar vart var felet. :P
Sen en annan grej, eller kanske samma grej förresten, tycker det är lite konstigt men vissa cyklar verkar ha ett "ramnummer" på en klisterlapp ihop med en streckkod? Vad är det?
Ja, jag har då inte hittat annat än klisterlapp på min Canyon. Stansas det ens på moderna alu-ramar? Jag har iofs inte tittat alltför noga, men tror att min Trek Crockett också (enbart?) har klisterlapp.Sen komplettering i gammal tråd.
Det går väl knappast att stansa in ett ramnummer på en kolfiberram?
På min Scott Genius 700 sitter en klisterlapp under vevpartiet med en streckkod och en lång harrang med tecken. Det sitter likadana klisterlappar på andra delar av cykeln med andra nummer. Jag antar att det är numret på själva ramen som är ramnumret? //Stefan
Ja, jag har då inte hittat annat än klisterlapp på min Canyon. Stansas det ens på moderna alu-ramar? Jag har iofs inte tittat alltför noga, men tror att min Trek Crockett också (enbart?) har klisterlapp.