Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bengt-re. ?
Bengt-re. ?
Han blev tidsbgränsat avstängd två ggr för att han inte klarade av att följa reglerna.Men Sixten då?
Han hette inte sixten, det var endast en signaturHan hette sixten tror jag
Nja, det var oftare tvärtomHan som blev mobbad av alla :(
Numer BJS, men verkar pausat i samband med namnbytet.även bengt-re har tagit pauser...
var det inte t om sixtenfors?sixten, det var endast en signatur
Bengt menar du? Ja undrar vad han gör idag.Men Sixten då? Han hette sixten tror jag
Han som blev mobbad av alla :(
var det inte t om sixtenfors?
/edit: just det "Sixten Fors" var det
Bengt menar du? Ja undrar vad han gör idag.
Trodde du ja. Vanligt förekommande fenomen.Såg Paco i Åre i somras, men det var i och för sig genom ett ölglas.
Antar att frånvaron har med hejaklackarna att göra. Tråkigt oavsett. Man får kolla hejaklacken i Hipp Hipp så blir man glad igen.Paco kommer med största sannolikhet att lulla runt i Ursvik/ Nickspåret den 1/10 då SSSM utspelar sig där ?
eller vänsterextremister ;-) Same shit ......./eller högerextremister
Hur är det med mittenextremister då?eller vänsterextremister ;-) Same shit .......
Hur är det med mittenextremister då?
Jimmie är väl en mittenextremist. Varken speciellt höger eller vänster. Lägger ingen värdering i det.Hur är det med mittenextremister då?
I vissa frågor skulle jag säga att han, i alla fall av de som sitter i riksdagen eller av Sveriges invånare, inte ligger i mittfåran, vilket väl rimligen en mittenextremist borde göra. Så, nej, jag tycker inte han passar i den kategorin. För att hamna där bör man i mina ögon ligga i mitten i alla frågor åsiktsmässigt.Jimmie är väl en mittenextremist. Varken speciellt höger eller vänster. Lägger ingen värdering i det.
Och nu verkar både Paco och Bengt dragit. Vad händer?
Fan va skönt. Blir enkelt att moderera då. :)Cykelboomen är över. Snart är det bara 3-4 st som hänger här.
Jag lovar att de kvarvarande medlemmarna kommer lyckas dra till med några politiktrådar; du kommer fortfarande behövas, du behöver inte vara orolig.Fan va skönt. Blir enkelt att moderera då. :)
Jag behöver nog bannas. Det är sällan någon håller med mig.Ska ni göra detta till politik med? Det är rätt skickligt
För mycket pappersarbete... Blir inget med detJag behöver nog bannas. Det är sällan någon håller med mig.
Om så krävs lovar jag att hålla dig sysselsatt.Fan va skönt. Blir enkelt att moderera då. :)
Haha ni får en egen sandlåda då, som ingen annan ser. Skyddad verkstad.Om så krävs lovar jag att hålla dig sysselsatt.
Kanske kan kalla in förstärkning från Flippad_unge, Örgel och Bianchioskar…