Vart tog Bengt och Paco vägen?

Han blev tidsbgränsat avstängd två ggr för att han inte klarade av att följa reglerna.
Efter tredje regelbrottet blev han permanent avstängd

Men han klarade inte av hålla sig härifrån utan kom tillbaka under en helt annan sig,
men det upptäcktes och han blev ännu en gång permanent avstängd
Men om han finns här igen för femte gången under en tredje sig har jag ingen aning om.

Han hette sixten tror jag
Han hette inte sixten, det var endast en signatur

Han som blev mobbad av alla :(
Nja, det var oftare tvärtom
Enl en del uppgifter försökte han tom mobba andra via PM!

Men även @geologen och säkert fler är saknade

Senast ändrad:
Bengt-re/BJSs nuvarande signatur tyder väl på att han inte är jättesugen på att komma tillbaka heller. Men sånt kan ju ändras.

Det finns ju ett enkelt sätt att undvika inläggen från trångsynta homofober och/eller högerextremister
HappyIgnoreradMedlem.JPG

Senast ändrad:
Jag lever enligt klassiska regeln : 5 ggr INTE extrem ! Dricka ALDRIG mer än 0,7 l (och max 70%), sex MAX 10 ggr per natt , tjäna inte mer än 100 000 i månaden ( andra måste leva också ) , cykla aldrig mer än 100 000 km/år och INTE rösta på extrema partier ?
Lyckas med allt, men det händer att jag dricker ibland lite mer .....

Ibland är det bra för den mentala häsan att hålla sig borta ett tag. Och att blockera användare och trådar.
Happy är oftast inte längre vare sig särskilt trevligt eller galet roligt som det en gång var. Vilket såklart beror på vi som skriver inläggen.

Jimmie är väl en mittenextremist. Varken speciellt höger eller vänster. Lägger ingen värdering i det.
I vissa frågor skulle jag säga att han, i alla fall av de som sitter i riksdagen eller av Sveriges invånare, inte ligger i mittfåran, vilket väl rimligen en mittenextremist borde göra. Så, nej, jag tycker inte han passar i den kategorin. För att hamna där bör man i mina ögon ligga i mitten i alla frågor åsiktsmässigt.

Kanske är min tolkning av extremist extrem.?

F.ö. tänker jag inte säga mer i det ämnet nu då det annars riskerar att bli politikstopp.

Det är så mycket som är lovat nu att det behövs ekonomer snarare än politiker. Ett omöjligt uppdrag att lyckas skulle jag tro.

Tar man hemskt illa vid sig, främst i OT trådar, så kanske en pause inte är fel.

Ignorera trådar fungerar för övrigt mycket bra

Tillbaka
Topp