Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
leffo (fd noob) skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag vill ha tillbaka B-O!
B-O hälsar från hemlig ort att han lever och mår bra och har numera rensat upp i sitt ordförråd, blivit mamiljeförsörjare(...!) och flyttat till villa på landet (gick ni på den haha)
PontusL skrev:
> Jag saknar Coilermaffian. Den verkar ha upplösts
> helt sen Fässbergs coiler makulerades i
> tomterejset.
Jag är kvar? =) Fast jag kör rätt mycket solo, så mycket till maffiamedlem är jag kanske inte..
rayy skrev:
> SuperApe skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Långcyklaren Stellan vet det ett sedan man
> såg
> > röken av tyvärr.
>
>
> Ja, var är han egentligen?
Från hans sida:
Hej 19/4 -07
Nu har Stellan kommit till norra Syrien och är nu i staden Hama som är känd för sina vattenhjul. Han har varit iväg lite mer än två månader och har gjort 1700 km sedan starten i Kairo i Egypten.
Årets resa kommer att gå från Kairo i Egypten till Asien. Jag siktar på Peking i Kina och vägen dit kommer i stort att följa Sidenvägen som även den går från Mellanöstern till Peking. Vet inte exakt vilken rutt det blir och det som avgör det är inte jag utan mer det politiska klimatet längs vägen dit. Det finns egentligen två alternativ att cykla dit och det är
* Egypten - Jordanien - Syrien - Turkiet - Iran - Turkmenistan - Uzbekistan - Kirgistan - Kazakstan - Kina