D
Deleted member 54554
Guest
Vårtecken?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Från i lördags
Visa bilaga 692704
Du får börja posta här iställetSå. Nu blir det inga fler vårtecken; rapsen är i full blom, bokarna i löv och vindarna svaga. Sommar nästa!
Visa bilaga 696949Visa bilaga 696950
Vårtecken i mitten av januari? Dags att fundera på den globala uppvärmningen.
@BuTTuS hur kan man bli arg över en snödroppe?
Fair enough.För jag har den bestämda åsikten att de inte ska komma i Januari! :-)
Det har nog varit dags sedan mycket länge.Vårtecken i mitten av januari? Dags att fundera på den globala uppvärmningen.
Lyssnade du på ...Svårt att skilja på globalt och lokalt / regionalt , lite som väder vs klimat.
Men idag hörde jag fågelsång när jag tröskade trainer. Och var det ändå inte lite färre OT-trådar på forumet ???
Olja kedjan.Svårt att skilja på globalt och lokalt / regionalt , lite som väder vs klimat.
Men idag hörde jag fågelsång när jag tröskade trainer. Och var det ändå inte lite färre OT-trådar på forumet ???
Hahaha, kul men den är väl vaxadOlja kedjan.
Sparris?De här börjar dyka upp hos oss redan i december
Har julskyltningen kommit igång också?Sparris?
Snödropparna har väl redan blommat över i skåne?
Har några i söderläge och de brukar synas så fort snön börjar smälta undan. Såg dem titta fram bland snödrivorna för 2 veckor sedan. Även julros blommar nu.
Nu har du nog blandar ihop dina pronomen , att Hammarby förlorar är möjligen ett ert-teckenFörr i tiden var det säkraste vårtecknet när Hammarby förlorade SM-finalen i bandy.
Dittecken eller mittecken?Nu har du nog blandar ihop dina pronomen , att Hammarby förlorar är möjligen ett ert-tecken