Vårtecken?

Spacekitty

Aktiv medlem
Vårtecken?
Pfaff sa:
Somliga påstår att det var uppemot +12˚ i Bokskogen idag. Andra som cyklade strax söder därom är starkt skeptiska till den uppgiften, eventuellt beroende på en ihärdig motvind.

Det kan nog stämma med +12˚. Strax norr om i Genarp registrerade min GPS 10˚ vid halvett-tiden.

Bengt-re

Aktiv medlem
Vårtecken?
Spacekitty sa:
Pfaff sa:
Somliga påstår att det var uppemot +12˚ i Bokskogen idag. Andra som cyklade strax söder därom är starkt skeptiska till den uppgiften, eventuellt beroende på en ihärdig motvind.

Det kan nog stämma med +12˚. Strax norr om i Genarp registrerade min GPS 10˚ vid halvett-tiden.

Här ligger snö och dubbdäck på cyklarna. Men snart så! Luften är varm så snart!

CEHG

Medlem
Vårtecken?
Grönt & fint idag.

Bilagor

• halmstad-vapno.jpg
    halmstad-vapno.jpg
    45.9 KB · Besök: 63

Little Stereo

Aktiv medlem
Vårtecken?
Jag brukar möta en löpare på Kungsholmen som kör korta shorts och blått neoprenskydd på höger knä året runt när jag cyklar hem från jobbet. Kan det vara samma lirare?

Pfaff

Aktiv medlem
Vårtecken?
Little Stereo sa:
Jag brukar möta en löpare på Kungsholmen som kör korta shorts och blått neoprenskydd på höger knä året runt när jag cyklar hem från jobbet. Kan det vara samma lirare?

Jag minns en äldre herre som brukade promnera på Kungsholmsgatan året om endast iförd ljusblå ballerinakjol.

Nå, här lekar barnen på gatan. Det är ett vårtecken!

Vårtecken?
Vårtecken: Att det finns mer folk i skogarna. Så fort solen och värmen kommer fram, då duger skogen åt folket..
Jag som älskar skogen året om märker ju förändringarna :) Skogen är helt underbar även på vintern och när det är minusgrader.

Senast ändrad:

Drosa

Aktiv medlem
Vårtecken?
Givna vårtecken oavsett väder är först vasaloppet och när sedan smfinalen i bandy är avklarad då är det vår på riktigt.

Joem

Aktiv medlem
Vårtecken?
Ja, jösses. Mitt i brinnande kris omfamnar parkförvaltningen en alternativ lösning och påbörjar uppsamling av isgrus, med start igår. Det är inget annat än vårtecken😀7E896658-CB6A-4B36-B983-3A1AADAA6273.jpeg

Stålhäst

Aktiv medlem
Vårtecken?
Ett vårtecken är att jag börjar kolla på professionella lagens cyklar och undrar varför det bara är två av arton lag som kör med Sram som är så bra?

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer