Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pfaff sa:Somliga påstår att det var uppemot +12˚ i Bokskogen idag. Andra som cyklade strax söder därom är starkt skeptiska till den uppgiften, eventuellt beroende på en ihärdig motvind.
Spacekitty sa:Pfaff sa:Somliga påstår att det var uppemot +12˚ i Bokskogen idag. Andra som cyklade strax söder därom är starkt skeptiska till den uppgiften, eventuellt beroende på en ihärdig motvind.
Det kan nog stämma med +12˚. Strax norr om i Genarp registrerade min GPS 10˚ vid halvett-tiden.
Little Stereo sa:Jag brukar möta en löpare på Kungsholmen som kör korta shorts och blått neoprenskydd på höger knä året runt när jag cyklar hem från jobbet. Kan det vara samma lirare?
Känns mer som ett tecken på att happy härbärgerar vinterbadare. Burr!!!Klavikel sa:Här är mitt vårtecken.
Havsbad 2019-02-16 ?
storfiskarn sa:Dödspollen, fyfan!
Jupp, o ett tag så haglade det ordentligt oxå, lite tråkigt när det va så varmt o skönt igår.Ett annat vårtecken är ju att det snöade lite i vår kära stad för någon timme sen! Som tur var så försvann det lika fort som det kom, men jag fick ändå ett litet ångestpåslag!
”Du ska inte tro det blir vå-å-år ifall inte nån sätter fart.Fick inspiration att städa garaget idag. Är det inte det bästa vårtecknet man kan ha? :).
Haha den var bra! :D”Du ska inte tro det blir vå-å-år ifall inte nån sätter fart.
:
För nu har jag städat gara-a-get och då kommer aprilvädret snart”
Ur Implors vårvisa.
Ett vårtecken är att jag börjar kolla på professionella lagens cyklar och undrar varför det bara är två av arton lag som kör med Sram som är så bra?
Riktig vårvärme idag.
Visa bilaga 407832
Japp, vackra kåkar är det.Älskar dom husen! Om det inte vore för att dom är belägna så jäkla illa med idrottsparken och så mycket trafik så vore det drömhus! Kan man klassa dom som "Town house", som man ser så mycket i typ New York och London osv?