Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en sån här i storlek medium.
Den kan du sänka i havet utan att det kommer in något vatten.
I den har jag:
2 slangar
Co2 pump med 2 patroner
Däcksjärn
Multiverktyg
Plasthandskar
En liten trasa
![]()
Topeak Sadelväska Wedge Drybag
Vattentäta och robusta Topeak Wedge DryBag Small är en smart sadelväska i slitstark 210 denier / 420 denier nylon som är lätt att komma åt och hantera när du behöver tillgång till sakerna du har i den. Den har ett fäste för...www.bikester.se
Nä men då såJag har gjort så i 30 år helt utan några incidenter kopplade till vad jag har i ryggfickorna oavsett eventuella krascher genom åren, och ja jag kommer fortsätta med det precis som den absoluta merparten av cyklister.
Vad mer tycker du krävs för säker cykling, knä och armbågsskydd, integralhjälm?
Hej.. För att få kött på benen så kan du väl räkna ut kvoten "trampade kilometer/antal allvarliga olyckor med skador orsakade av däcksjärn i bakfickan" per år i Sverige?? Väntar med spänning.. mvh borano20Nä men då så
Det har inte hänt dig .Då händer det ingen annan heller...?
Gissar att du låter bli att använda hjälm också eftersom du än så länge inte skadat dig.....
Själv sneglar jag på denna, men det är lite svårt att förstå hur stor den är då mått saknas:
Visa bilaga 503239
CamelBak Bike Tool Organizer Roll Verktygsväska | bikester.se
CamelBak Bike Tool Organizer Roll Verktygsväska - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.CamelBak Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.www.bikester.se
Get Your Wiggle On | Cycle, Run & Outdoor Shop | Wiggle
Prepare to get your Wiggle on. We have the awesome gear you need to cycle, run, hike & swim from the world's leading sports brands. No excuses, LET'S GO!www.wiggle.co.uk
Jag ser tre dragkedjor?Tack. Men jag undrar lite var de fått informationen från, det är t ex bara en dragkedja synlig. Man får nog ha lite överseende med att varan är större ihoprullad än utrullad.
- 3 zipped pockets
- Weighs 95g
- Dimensions (rolled): 31.75 x 16.5cm
- Dimensions (unrolled): 11.5 x 16.5cm
![]()
Jag ser tre dragkedjor? Visa bilaga 503266
Jatitta, det finns visst flera versioner. Denna tittade jag på först:
Aha, att det fanns fler versioner hade jag också missat.
700 spänn....
Har googlat och googlat men kan inte hitta någonting förutom en väska från USA som utan frakt kostar 700kr, finns inget annat vad jag kan se!
Som sagt så är min slutsats att det enda i sadelväsksväg som funkar för mig är de allra minsta varianterna. De sitter så att det inte finns en chans att komma åt dem med insidan lår. En rätt sliten sådan ser ut så här:Har du några bra förslag på sadelväskor som sitter så de inte orsakar skav? Jag har det problemet just nu och letar ny för att slippa slita sönder en massa byxor.
Nä men då så
Gissar att du låter bli att använda hjälm också eftersom du än så länge inte skadat dig.....
Nä men då så
Om du är så orolig kan du ju alltid ha en omröstning här och se om alla andra tror det kommer dö om de cyklar omkull med några smågrejer i ryggfickorna.
De har ju trots allt funnits där på cykeltröjorna i närmare 100 år. Om de vore så jävla farligt hade de väl slutat med det för länge sen?
Har du några bra förslag på sadelväskor som sitter så de inte orsakar skav? Jag har det problemet just nu och letar ny för att slippa slita sönder en massa byxor.
Själv sneglar jag på denna, men det är lite svårt att förstå hur stor den är då mått saknas:
Visa bilaga 503239
CamelBak Bike Tool Organizer Roll Verktygsväska | bikester.se
CamelBak Bike Tool Organizer Roll Verktygsväska - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.CamelBak Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.www.bikester.se
Den där såg ut att ha ett bra kardeborreband. Det kan annars vara en sak att ha lite koll på vad det gäller dessa miniväskor. Jag har några som har lite sämre band och där drar jag runt ngt varv eltejp utan på för att säkerställa att de inte lossnar om det hoppar och skakar mkt. Jag har faktiskt tappat en väska på det sätttet.Sadelväska - Stort utbud till lågt pris
Köp Sadelväskor hos oss - Hög kvalitet till låga priser! ✔ Alltid snabba leveranser ✔ Välkommen! - Bikester.sewww.bikester.se
Den där såg ut att ha ett bra kardeborreband. Det kan annars vara en sak att ha lite koll på vad det gäller dessa miniväskor. Jag har några som har lite sämre band och där drar jag runt ngt varv eltejp utan på för att säkerställa att de inte lossnar om det hoppar och skakar mkt. Jag har faktiskt tappat en väska på det sätttet.