fredrik.halldin skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej!
> Är en pigg och glad göteborgare som gärna
> kliver in i ert gäng.
> Hoppas tillföra glatt humör och god draghjälp.
> Är jag välkommen?
>
> Mvh
> Fredrik
Givet! Enligt vårt telefonsamtal så tror jag att du ska bli en bra tillgång till klungan.
Pilen höjde ju ribban och klev upp till sub8-klungan, men med din ankomst så blir det plus minus noll i antalet. Som jag nämnde så hänger det väl på hur pass full startgrupen är totalt och om du kan byta till vår startgrupp eller inte, men det ger sig.
Update:
1. * Stisse (gruppledare, Björsared, Göteborg)
2. * Superape (Enskede, Stockholm)
3. * evosmos (Långbro, Stockholm)
4. * Patrick E (Uppsala)
5. * floda-janne (Jan Peterson, Floda, Lerums kommun)
6. * Engström (Gävle)
7. * Alex (Anders Alexandersson, Öckerö, Göteborg)
8. * hgrd (Göteborg)
9. * Altirando (Sundsvall)
10. * Håkan Dahlgren (Upplands-Väsby, Stockholm)
11. * Ismael (Göteborg)
12. * MathiasG (Göteborg)
13. * Kinglace (Tullinge, Stockholm)
14. * Rickard W (Malmö)
15. * pabloc (Lund)
16. * Fritz (Jonas Friberg, Gävle)
17. * Brytarn (Anders Samuelsson, var det Mjölby?)
18. * Micke söderkisen
19. * SvenC
20. * Knoparn...om startbevis kan grejas
21. * PNrider (Patrik, Farsta, Stockholm)
22. * TBlade (Mats, Växjö)
23. * Frimpa (Daniel Fridenäs, Linköping)
24. * Fredrik Halldin (Göteborg)
Nu tror jag dock att vi sätter upp en skylt där det står "Sub9 2008 Happy MTB: Fullt"
Klungan är ohanterlig annars. Men, som alltid är detta en avvägning mellan det negativa i gummisnoddsproblematik, risk för luckor och annat virrvarr, samt det positiva att vara många baserat på erfarenheten att klungan ofta tappar effekt och manskap mot slutet.
Min formtoppning sista veckan innan VR har för övrigt gått käpprätt i diket. Den grandiosa planen var att köra Nationaldagsloppet i Göteborg (100 km kuperat) som en liten sista urladdning, sen äta som en häst och endast jobbpendla lite mysigt fram tills idag. Men det sket sig p.g.a. jobb och familjelogistik.
Men jag får vila mig iform, och nöja mig med att äta som en häst, he, he : ) Går nog det med. Efter 15-20 mil så handlar det mest om pannben för mig ändå.