vem vinner Milan - San Remo

wolf

Ny medlem
min gissning blir
1.Boonen
2.Pettachi
3.Hushovd
kommer med all säkerhet att sitta bänkad framför TV i alla fall. Detta är den bästa tiden på säsongen nu med alla vårklassiker, tom bättre än Touren och Girot

Kul att dom nuförtiden sänder de flesta vårklassiker på eurosport.
Boonen har ju varit omänskligt vinstrik redan i år, och har hitills i år verkat starkare än Petacchi tycker jag. Men i sista etappen av Tirreno-Adriatico, fick ju konkurrenterna till sist ett smakprov på ett fungerande samarbete mellan Zabel- Petacchi. Med det samarbetet och fullt krig om rullen på Petacchi, kan vad som helst hända.
Mitt tips blir dock:
1. Petacchi
2. Freire
3. Boonen

Låter lite kallt just nu... :-)

09:31 And they're off in Milan! The riders are trying to warm-up in the 3-degree weather and gusting wind.

Klockan 15:15 idag sänder Eurosport live, sista biten.

/Leo

Jag tror nog det blir en outsider i år!Juan antonio flecha (Rabobank) tar det,med en utbrytning för en gång skull!Vår klassikerna är otroligt roliga att följa!Ha en trevlig eftermidddag framför tv!

Kjell Carlström från Finland med i åttamanna utbrytning för tillfället. 7 min ner till klungan där Milram och Quick.Step håller i farthållningen

allt var planerat för en fest framför tv,men ett 3timmarspass på trainern i morse gjorde att jag vaknade i soffan när det var ett seger intervju med Possato!Fan med!

3 timmar på trainern är imponerande. Körde du framför film, musik, tv?
Jag körde 1,5 timme framför mestadels Milano-San Remo.
/Joel

pallepapin skrev:
-------------------------------------------------------
> jag vaknade i soffan när det var ett seger intervju
> med Possato!Fan med!

skönt å höra att det händer fler.....
(inte idag dock :-) men typ 1/4 del av all cykel jag ser på tv brukar sluta så där...

Tillbaka
Topp