Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
få har ju råd med hus och ny bil dockDen som arbetar idogt har råd med det mesta.
Gratis på happy är dyrt?Gratis är gott.
Stöldgods är billigt.
Goda råd är dyra.
Goda råd är gratis på Happy.
Inte i skänkestråden.Gratis på happy är dyrt?
Förvånansvärt många har råd med ny bil, men inte med cykel. Jag skulle vilja ge dem ett råd, men de skulle nog inte följa det ändå.få har ju råd med hus och ny bil dock
Då råder jag dig att köpa en cykel för att stilla din oro. Gärna en du har råd till, men inget krav.Man börjar ana oråd när man läser denna tråd.
Då blir ju rådet att skaffa ett mer välbetalt jobb. Voilà, ett gratis råd där!Det finns bara en fråga. "Vilken cykel ät bäst för downhill , grusväg och pendling max 3000."
Fast egentligen är det mer irriterande när budget är 40 000 men pendlas ska det
Helt i paritet med rådet Ian Wachtmeister mottog av Carl-Eric Björkegren en gång i tiden:Då blir ju rådet att skaffa ett mer välbetalt jobb. Voilà, ett gratis råd där!
Helt i paritet med rådet Ian Wachtmeister mottog av Carl-Eric Björkegren en gång i tiden:
"Du skall skaffa dig mera pengar."
Vi behöver fler sambos som har råd att köpa en cykel, till oss.Man kan ju skaffa sig en sambo med mera pengar, det kostar ingenting (eller inte mycket). Bara ett, gratis, råd från mig: val en som inte har vetot på att köpa en cykel till.
Vi behöver fler sambos som har råd att köpa en cykel, till oss.
Du menar att det var ett förtäckt frieri från den gode Björkegren?Man kan ju skaffa sig en sambo med mera pengar, det kostar ingenting (eller inte mycket). Bara ett, gratis, råd från mig: val en som inte har vetot på att köpa en cykel till.
Han blev för rik. Dock tydligen ej på råd. Han borde hängt på happy lite mer, om han kunnat.Och sen försvann han mystiskt…
Han köpte nog för få cyklar alltså…Han blev för rik. Dock tydligen ej på råd. Han borde hängt på happy lite mer, om han kunnat.
Jag orkade aldrig ta mig genom den där. Hur gick det med råna-bank-spåret?Kanske bara är jag (tror dock inte det) som inte kan välja mellan räser, hardtail, heldämpad och cx utan vill ha allt. åtmninståne räser och mtb (ht eller heldämp). Hur fan har man råd?!?!?! Är ju as-dyrt att köpa hojjar ju. Och kan man inte nöja sig med det ena eller andra utan vill ha både skog och väg så får man ju råna bank snart asså...
Eller har nån nått bra tips på hur man lyckas med ovannämda problem/dilemma?
- freddesvanstrom
- Svar: 288
- Forum: Sveriges trevligaste cykelforum
Helt klart. Eller kanske fel cyklar? Eller så hade han fel intresse. Konst och stora hus är överskattat.Han köpte nog för få cyklar alltså…
Var är sixten när vi behöver honom?Bara att räcka upp handen, så kan vilsna cykelköpare kontakta via PM.
Om du läser igen så ser du att det inte är cyklar som sökesDet som gör den här typen av trådar unika, är att dom tenderar att alltid hamna ute i periferin.
Grunden till att ge råd ang cykelköp, är att köparen själv har en klar bild av vad hen förväntar sig av hojen. Och vad den skall användas till, spec inom cykling.
Så länge detta inte är klarlagt, är det helt omöjligt att komma med några tips!
Trodde inte det heller. Men detta framgick inte av trådens namn. Ville bara vara vänlig!Om du läser igen så ser du att det inte är cyklar som sökes
Man får dock vara försiktig så att den rika sambon man skaffar inte bara vill skaffa dyra cyklar till sig själv...Vi behöver fler sambos som har råd att köpa en cykel, till oss.
Ja, happy-råd kan ibland hamna i en annan budgetMina råd är inget att ha. De gör bara att du inte får råd. Har knappt råd att följa mina egna råd, än mindre andras råd. Speciellt om de är dyra.
"För 30-45k får man en okej gravel."Ja, happy-råd kan ibland hamna i en annan budget
"Borde jag köpa de här gravel-däcken till min hardtail för att testa?"
"Köp den här gravelcykeln istället och testa?"