Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Eh, han far omkring som själva fan, klart att pippin har lite knepigt att träffa. Cyklisten har en väldigt ryckig framfart jämfört med de byten den normalt tar. Grymt att den lyckades alls.
fredrikw skrev:
-------------------------------------------------------
> eh, ursäkta men jösses vad tramsigt. låtsas bli
> jagad av en falk till tuff musik....
Tycker d va rätt ballt.
själv skulle jag ha rätt svårt koncentrera mig med en falk/örn hackande i nacken.
fast de e klart, detta var väl i usa o örn är väl en symbol för usa, o det kan ju påverka vissa individers tyckande om episoden i fråga. Trol bättre om lars olly jagat m en trabant nedför berget.
Jag själv måste säga att jag gillar verkligen Red Bulls cykelvideos. Väldigt snyggt filmade, och redigerade.. sedan skitsamma om det är fejk.. visa videon för någon som inte cyklar och de tycker att cykling är skitcoolt helt plötsligt :-)
Carl A skrev:
> Tycker d va rätt ballt.
> själv skulle jag ha rätt svårt koncentrera mig
> med en falk/örn hackande i nacken.
> fast de e klart, detta var väl i usa o örn är
> väl en symbol för usa, o det kan ju påverka
> vissa individers tyckande om episoden i fråga.
> Trol bättre om lars olly jagat m en trabant
> nedför berget.
Du kan stryka ordet örn från ditt inlägg och med det den politiska analysen. Det var en falk.
Carl A skrev:
> skall erkänna jag gågglage på falk o örn för
> att lära mig skillnad men lyckades ej. kanske
> borde man kunna d.