[video] Lekstuga med trialhojen

MCM_team

Aktiv medlem
Några klipp från härom kvällen. Inga stora grejer, är inget trialproffs men det är förbaskat rolig teknikträning och ett fint komplement till stigcyklingen.

Tar gärna emot feedback på redigeringen! Är nybörjare på det här med videoredigering.....

Haha, det var ju skitcoolt. Du kan ju det där. Skulle jag prova skulle det bli mer och mer plåster och bandage för varje klipp. Slutscenen skulle bli bakändan på en ambulans som försvinner i fjärran. Törs man fråga hur länge du tränat och hur gammal du är? Inte för att det är så viktigt, men man är mer van att se orädda tonåringar samt Red Bulls Youtubeexperter pyssla med sånt där.

Ser riktigt kul ut det där! Bra intressanta vinklar, är nog svårt att få till det annorlunda med redigeringen när det endast är bilder från stativ :) Får du någon att filma åt dig så kan du nog "hotta" upp dina filmer.

Bra jobbat!

Tack!

Jag har väl kört till och från sedan jag var 14 ungefär. Nu är jag 32..... Haft en del längre uppehåll men fick en nytändning när jag slog till på en 20" hoj. Det är aldrig försent att börja! Stick ut o prova!

Tillbaka
Topp