Vilka har snabbast leverans?

sandos

Medlem
det brukar stå ”snabbleverans” eller nåt i stil med standardleverans, beställer man en produkt med snabblev och en med standardlev kommer paketen i varsina kollin och skickas med någon dags mellanrum. Precis som någon säger så har dom flera lager.
Jo, av 3 saker så skickades en från sverige, snabbt. 2 saker skickades från Lübeck men med en dags mellanrum så 3 paket! Man undrar ju varför den där dagens mellanrum hände? Slut i lager eller orkade de inte plocka samma dag....

clara

Medlem
det brukar stå ”snabbleverans” eller nåt i stil med standardleverans, beställer man en produkt med snabblev och en med standardlev kommer paketen i varsina kollin och skickas med någon dags mellanrum. Precis som någon säger så har dom flera lager.
Jag beställde 3 varor som alla hade "snabbleverans" från Bikester. Blev ändå uppdelat i två paket, ett från Lübeck och ett inom Sverige. Båda kom efter 48h men bara det ena med Instabox som jag valt som leveransmetod. Hade önskat att de var transparenta med detta i varukorgen då jag valde Instabox för att få mer exakt leveranstid men det sluta med att jag måste åka till två olika ställen för att hämta paketen...

D i U

Aktiv medlem
Sandos: vet inte men förr va dom riktigt snabba när det bara fanns ett lager och dessutom fraktfritt vid 499,- å över. Tycker dom blivit sämre sista tiden. Jag har precis upptäckt bike24 som är grymma!

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer