Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Manurhin2 sa:magnil sa:Tack för alla svar. Upplevde det som jag fick mer känningar efter jag började med Desloratadin vilket jag tyckte var konstigt då det endast fanns låga halter av al och hassel. Upptäckte igår att frun satt in någon form av ris som slagit ut, kan vara det som påverkat.
Angående pulssnitt så hade jag på första passet 149 och han 157. Vi märkte båda att jag var klart starkare.
Andra passet efter jag börjat med desloratadin hade jag 165 och han 162. Jag hade svårt att hänga med. Nu kanske det inte är tabletterna utan riset inne som påverkar. Ger dem någon vecka till.
Efter att ha läst på i helgen så inser jag att det är någon form av astma med :/
Astma är lätt att få hjälp med , ett spirometritest före och efter bricanyl så har du ett resultat och en diagnos .
Jättekonstigt spec egentligen och möjliggör ju för alla skidåkare att ha astma .
Bara att blåsa 10-11%- ish bättre med bricanyl så har man diagnos .
...inte så troligt(=magnil sa:Manurhin2 sa:magnil sa:Tack för alla svar. Upplevde det som jag fick mer känningar efter jag började med Desloratadin vilket jag tyckte var konstigt då det endast fanns låga halter av al och hassel. Upptäckte igår att frun satt in någon form av ris som slagit ut, kan vara det som påverkat.
Angående pulssnitt så hade jag på första passet 149 och han 157. Vi märkte båda att jag var klart starkare.
Andra passet efter jag börjat med desloratadin hade jag 165 och han 162. Jag hade svårt att hänga med. Nu kanske det inte är tabletterna utan riset inne som påverkar. Ger dem någon vecka till.
Efter att ha läst på i helgen så inser jag att det är någon form av astma med :/
Astma är lätt att få hjälp med , ett spirometritest före och efter bricanyl så har du ett resultat och en diagnos .
Jättekonstigt spec egentligen och möjliggör ju för alla skidåkare att ha astma .
Bara att blåsa 10-11%- ish bättre med bricanyl så har man diagnos .
Tack, nu är man diagnosterad och lika välmedicinerad som norska skidlandslaget :/
Upplevde du bara att de inte fungerade eller tyckte du att du blev sämre av dem? Känner inte igen min kropp nu. . .