Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Beror väl på hur svårpoppade däck och om man har bråttom att fylla tomma bildäck...Räcker det med en 6 liters tank? Ska användas för att pumpa bildäck och poppa tubeless.
Mvh E
NejKidnappar gammal tråd. Polaren köper alltid illustrerad vetenskap för gåvan (onödiga prylar) och säger upp. Aldrig gjort, men nu blev jag lite sugen (jag och min pump är inte överens)
Visa bilaga 571358
Visa bilaga 571357
Kan funka helt okej för att pumpa min komfortracer till 4.5 bar-ish?
Bah!
Till att börja med är det en rätt tveksam produkt. Det har gjorts försök, som varit i bästa fall mediokra. Då har de ändå kostat en slant. Den här skänks bort, det borgar inte direkt för kvalitet.Bah!
I ett försök att lära mig nåt - Varför inte?
Är det samma polare som vill tjäna en hacka på Garmin 955 tro?Kidnappar gammal tråd. Polaren köper alltid illustrerad vetenskap för gåvan (onödiga prylar) och säger upp. Aldrig gjort, men nu blev jag lite sugen (jag och min pump är inte överens)
Visa bilaga 571358
Visa bilaga 571357
Kan funka helt okej för att pumpa min komfortracer till 4.5 bar-ish?
Haha. Nej det är brorsan, som säljer Garmin alltså. Som jag sa, jag har vit?Är det samma polare som vill tjäna en hacka på Garmin 955 tro?