Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag IAF. De jag hittills provat har slitits väldigt fort även vid tämligen måttliga promenader. Mina 200 m från cykelparkeringen till omklädningsrummet har snabbt blivit för mycket för de som jag provat.Octagon sa:Tips på bra överdrag någon?
Bertillabrava sa:Nätdejting är nice. Såg dem på nätet igår kväll och blev kär direkt! När vi träffades imorse i verkligheten blommade kärleken ut. Habegär uppstod och de följde med mig hem efter 10 minuter, på första träffen!
Vad blev det då? Specialized Defroster Trail! Passade mina breda fötter perfekt. I strl 46 fick jag även plats med två rejäla yllesockar, Boasnörning gjorde att de var enkla att få lagom tajt. Rejält innefoder och sist men inte minst - höga mot vristen som gör att det går att få byxorna UTANFÖR skaftet för att slippa få vattnet att rinna in. Rejäl omlottkrage med neopren kändes tryggt inför regn och slask. 2 090 :- på Sportson var helt OK och underbart att få prova innan köp.
Jag är en 44,5:a, men med breda knöliga fötter. Sommarskorna är Sidi Dominator Mega i strl 45.
Specialized rekommenderar en strl upp för att få plats med sockar. Stämmer ju bra med mig som vill garantera med två sockar.
Jag återkommer med recension!
PeterW sa:Hej!
Söker efter en bra mtb sko för att använda över höst/vinter/vår.
Håller delvis med: jättebra sko för höst och vår men för lättfrusna fötter är den helt klart för kall vintertid. -5 är min gräns. Men sulan är bra - inte lika hal som specialized, shimano eller north waves motsvarigheter. Och vattentäta på riktigt!Jake sa:Jag kan rekommendera "MAVIC CROSSMAX SL PRO THERMO"
Sjukt nöjd, dubbla sockor för kalla vinterdagar och tunnare socka på hösten och en bra bit in på våren.. vattentäta, har läckt liiite uppe vid skaftet någon enstaka gång. Riktigt bra!
För mig är lös passform minst lika viktigt som skornas isolering för att hålla värmen.PeterW sa:Då blir det till att besöka en Sportson! Kom på att mina skor till racern är Mavic, borde ju fungera med samma storlek??...
Kung Stalle sa:Breda vinterskor till budgetpris? Finns det några?
Lake har ju men de är lite dyrare.
Stalle
flygrc sa:Jag vågade inte trycka köp...
http://www.invicia.se/Herr-Prisgaranti-På-Lake-MXZ303-MTB-stövlar-bred-awwP5Ihx-Shopping-96.php
Brukar ju vara är det för bra för att vara sant är det inte det.
Någon som vet motsatsen?
zodah sa:Slog till i år och köpte upp mig till ett par Specialized Defroster. Har i alla åt kört med diverse skoöverdrag under vintern men nu är det slut med det.
Ej provkörda ännu.
Ultralite sa:zodah sa:Slog till i år och köpte upp mig till ett par Specialized Defroster. Har i alla åt kört med diverse skoöverdrag under vintern men nu är det slut med det.
Ej provkörda ännu.
Hur är de storlek?
trailbiker sa:Ultralite sa:zodah sa:Slog till i år och köpte upp mig till ett par Specialized Defroster. Har i alla åt kört med diverse skoöverdrag under vintern men nu är det slut med det.
Ej provkörda ännu.
Hur är de storlek?
Jag gick upp en. Sitter som en smäck. Ullstrumpor i och aldrig fryst om fossingarna.
lundatok sa:Behöver nya vinterskor, kikade på 45North Japanther, Northwave och Spesh Defroster, gillar de som går upp lite mer på benet. Har 46 i gamla Defroster nu, var kan jag prova Japanther och NW? XXL?
lundatok sa:Behöver nya vinterskor, kikade på 45North Japanther, Northwave och Spesh Defroster, gillar de som går upp lite mer på benet. Har 46 i gamla Defroster nu, var kan jag prova Japanther och NW? XXL?
Streetmachine sa:Hittade dessa till ett bra pris 700kr på Intersport
Hoppas de håller lite värme. .
Någon som har erfarenhet ?
NickPick sa:Två år tror jag. Sprucken sula!
Diadora polarex plus.