Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte vetat att de fanns? Inte haft råd? Det kan finnas många orsaker!Nu har völvhammer skorna fått bekänna färg i -21c körde en tur igår på 1h45m och en på 1h30min idag. Varm å go om fötterna med dubbla sockar sjukt nöjd varför har jag inte köpt dessa tidigare![]()
s
Wow! Då lämnar jag tillbaka på måndag! Fick 44 föra veckan, lämnade tillbaka, beställde 45, men är inte 100% nöjd (kanske mona fötter?).
Men om den är INTE vattentät, då blir det HEJ DÅ! Nere i Skåne behöver jag inte mycket varma skor, men framför allt VATTENTÄTA! Kanske CRONO ?Visa bilaga 806910
Hatar verkligen att frysa. Gjorde därför ett inköp av dessa vinterkängor 565 bagis inklusive en extra impregnering på https://www.deichmann.com de ska funka på min veteran-MTB med plattformspedaler, när det är för kallt för vintercykelkängorna. Köpte ett större nummer för att få plats med ett par rejält gosiga sockor. Stilpolisen får gnälla som ett barn, jag kommer inte att vika mig!
Dessa fodrade och vattentåliga kängor kommer att tillåta mig att göra zon2-rundor i många timmar utan bekymmer. Kommer det en snövall, fika eller annat så har jag bra skor att gå i.
Blir jag tvingad att skotta snö på hemmaplan, så har jag nu även passande kängor för det. Frågor på det?
Visa bilaga 811053
Låter extremt seriöst! De ser dock lite klumpiga ut, går det rent tekniskt att cykla i dessa?Efter att nu ha frystorkat första stortån... skulle jag vilja komma åt att testa något från Baffin? Flera som talat "varmt" om dem. -Hellre de, än stelnande Powerboots.
Vi kan bara gratulera dig till att inte ha problem med kalla fötter i kyla. I min värld är skoöverdrag värdelöst, kylan kommer från pedalen och under foten finns det minimal isolering från skoöverdrag.Kört med neopren skoöverdrag på mina ecco höstdojor i -20C utan problem.. Smidigare än tjockare vinterkängor. Dock slits överdragen så blir nya varje säsong.
Kör med plattisar på vintern , i plast , så inte så mycket kyla underifrånVi kan bara gratulera dig till att inte ha problem med kalla fötter i kyla. I min värld är skoöverdrag värdelöst, kylan kommer från pedalen och under foten finns det minimal isolering från skoöverdrag.
Rätta svaret för snålInte vetat att de fanns? Inte haft råd? Det kan finnas många orsaker!
Jag kör också med plattisar i plast men det räcker inte. Jag kan bara fortsätta att gratulera dig till varma fötter.Kör med plattisar på vintern , i plast , så inte så mycket kyla underifrån
Foliehatt för de "down under"Jag la ju upp facit i pendlingstråden för länge sen
Fast Armstrong körde ju med Nike-skor större delen av sin karriär så de borde du ha på din lista även om han som pensionär verkar ha gått över till Shimano-skor...Men jag kan inte ha Shimano skor! Har ALDRIG haft nåt från Shimano och ska ALDRIG ha! Kan INTE ha grejer som Armstrong använde (TREK, Schimano, Giro, Hutchinson, Oakley ETC). Det är min personlig protest![]()
Italienare gör väl inget bra, dom jobbar mer med passion och tradition ;)Körde 3 ggr. Lägsta temp. - 4 och vind 12m/s. Efter 4 timmar känner lite kyla, men skillnaden mot mina gamla är GIGANTISKT!
Italienarna skriver på sin sida, att dom funkar ner till -15! Jävla skojarna![]()
När det är minus 14 ute, passion och tradition räcker inteItalienare gör väl inget bra, dom jobbar mer med passion och tradition ;)
Italienare gör väl inget bra, dom jobbar mer med passion och tradition ;)
Ojj!Ett par skor fick räcka, grundskolan igenom!