Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Falksten sa:BMC TE02 med Enve fälgar.
Falksten sa:BMC TE02 med Enve fälgar.
Cannondale jekyl 1000 sa:Falksten sa:BMC TE02 med Enve fälgar.
Den va snygg. Vad har du på sadelstolpen?
Husabuse sa:Ni som hojar TMR02 - hur är den...?
/Sugen
gerrardsdobbar sa:Husabuse sa:Ni som hojar TMR02 - hur är den...?
/Sugen
Styv, förstås. Snabb som synden. Men samtidigt mycket bra komfort. Den är lika hemma på tävling, intervaller, tempolopp och fikarundor.
Husabuse sa:gerrardsdobbar sa:Husabuse sa:Ni som hojar TMR02 - hur är den...?
/Sugen
Styv, förstås. Snabb som synden. Men samtidigt mycket bra komfort. Den är lika hemma på tävling, intervaller, tempolopp och fikarundor.
Suktar svårt efter en just nu, läst lite neggo om bakbromsens placering/justering...något av värde, eller bara trams? :)
Pallar man med 30 mil runt en sjö på den?
/J
Husabuse sa:gerrardsdobbar sa:Husabuse sa:Ni som hojar TMR02 - hur är den...?
/Sugen
Suktar svårt efter en just nu, läst lite neggo om bakbromsens placering/justering...något av värde, eller bara trams? :)
Pallar man med 30 mil runt en sjö på den?
/J
desmo sa:Bakbromsen... när den fungerar är den bra! Jag har dock fått byta sista "böjen" innan bromsen en gång. Det är som en 90-graders rörbit, tänk dig som det är på v-broms. Plasten som var på insidan blev utsliten, vajern gick trögt och bromsen fjädrade inte tillbaka. Så lite strulig är den.
Runt sjön.. jovisst. 7:46.
Husabuse sa:7:46 är respektabelt, mest nyfiken på hur extrem den är i geon, hur mycket ledbruten en normal dödlig blir efter den där utflykten runt sjön.
gerrardsdobbar sa:30 mil är väl slitsamt oavsett cykel.
Husabuse sa:desmo sa:Bakbromsen... när den fungerar är den bra! Jag har dock fått byta sista "böjen" innan bromsen en gång. Det är som en 90-graders rörbit, tänk dig som det är på v-broms. Plasten som var på insidan blev utsliten, vajern gick trögt och bromsen fjädrade inte tillbaka. Så lite strulig är den.
Runt sjön.. jovisst. 7:46.
Anar att platsen där den sitter, inte är lämpad för min typ av cykling (i ur och skur), det kommer behövas servas där.
Meeeen, den är klart läcker den där.
7:46 är respektabelt, mest nyfiken på hur extrem den är i geon, hur mycket ledbruten en normal dödlig blir efter den där utflykten runt sjön.
gerrardsdobbar sa:30 mil är väl slitsamt oavsett cykel.
Falksten sa:Haha ja det ser lite lustigt ut :)
Men 30T är gott i Göteborg, speciellt såhär på året :)
gerrardsdobbar sa:183 cm - size 56. Tror du ska ha 56 också.
Husabuse sa:gerrardsdobbar sa:183 cm - size 56. Tror du ska ha 56 också.
Grymt! Kan bli en tripp och kika på en i helgen ev...
Det finns bara ett problem, jag tycker 105-versionen är mycket cleanare med röda inslag, än Ultegran med det gula... xD
Meeeen...spara 4' och lägga på lite roligare hjul, ger nog mer än att det står Ultegra på komponenterna.
gerrardsdobbar sa:183 cm - size 56. Tror du ska ha 56 också.
castrello sa:gerrardsdobbar sa:183 cm - size 56. Tror du ska ha 56 också.
Pratar vi TMR nu? Jag är 187 och baserat på min nuvarande cykel skulle jag välja en 58. Definitvt. Helt klart.
Husabuse sa:Pillade in geon för min gamla racer i 56 och en tmr02 (även den i 56) i http://www.bikegeo.net/ - och de är extremt nära varandra, med lite längre och marginellt lägre styrstam som skillnad på BMC:n.
58:an får högre topprör/styrrör, och blir ytterligare lite längre till styret på.
Jag tror man behöver sitta och torrbryta trainer på en 56a helt klart, ryggradskänslan är som vanligt, en mindre ram går att pyssla med så den passar, en större är svår att göra mindre...
castrello sa:Husabuse sa:Pillade in geon för min gamla racer i 56 och en tmr02 (även den i 56) i http://www.bikegeo.net/ - och de är extremt nära varandra, med lite längre och marginellt lägre styrstam som skillnad på BMC:n.
58:an får högre topprör/styrrör, och blir ytterligare lite längre till styret på.
Jag tror man behöver sitta och torrbryta trainer på en 56a helt klart, ryggradskänslan är som vanligt, en mindre ram går att pyssla med så den passar, en större är svår att göra mindre...
...och du vet att din gamla hoj i strl 56 är rätt för dig?